دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1394 - 12:09
با حضور مسئولان شهری،

سرپرست جدید مرکز بین‌المللی خلیج فارس دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

با حضور جمعی از مسئولان شهری، دکتر مهدی بصیرت به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشهای بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی خلیج فارس معرفی شد.
کد خبر : 14388

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی بختیارپور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در مراسمی که معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر به همراه فرماندهی نیروی انتظامی این شهر حضور داشتند، با تاکید بر اهمیت استراتژیک خلیج فارس، گفت: توجه به این مرکز دانشگاهی که به عنوان یک مرکز بین المللی فعالیت می‌کند، نشانه حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به جذب دانشجویان خارجی است.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با برشمردن اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار همگرایی مسئولین جهت رفع موانع توسعه دانشگاه شد.


بختیارپور در ادامه هدف از تاسیس و راه اندازی واحدهای بین المللی دانشگاه آزاد را جذب دانشجوی خارجی دانست و تلاش برای رفع موانع برای تحقق این ایده را متضمن تلاش و همکاری و همیاری مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده این مهم محقق شود.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با قدردانی از زحمات دکتر علیرضا اقبالی سرپرست قبلی مرکز تلاش های وی را در طول دوره سرپرستی مرکز بین المللی خلیج فارس قابل تقدیر دانسته و برای موفقیت او در سمت جدید ریاست پردیس بین المللی دانشگاه عدالت آرزوی موفقیت کرد.


بختیار پور، سرپرست جدید مرکز بین المللی خلیج فارس را فردی مومن، متخصص و با تجربه در امور اجرایی و آشنا به مسائل، شرایط و قوانین دانشگاه معرفی کرد و حکم انتصاب دکتر مهدی بصیرت را تقدیم وی کرد.


معاون اداری و مالی مرکز بین المللی خلیج فارس هم گفت: مرکز بین المللی خلیج فارس دارای جایگاه و پتانسیل مطلوبی است که می‌توان سال های متمادی در ابعاد آموزشی و پژوهشی موفق و سربلند باشد که این امر توسعه خرمشهر را نیز در پی خواهد داشت.


فریدون امیدی عملکرد این مرکز دانشگاهی در دوره سرپرستی دکتر اقبالی را قابل توجه دانست و رشد بیش از 50 درصدی جذب دانشجوی کارشناسی ارشد، جذی هیات علمی، توسعه کیفی آموزش و پژوهش، تجهیز فضاهای آموزشی و استخدام کارکنان مورد نیاز مرکز، تلاش جهت احداث ساختمان آموزشی که منجر به اهداء 20 هکتار زمین با کاربری آموزشی توسط خیرین منطقه به سرپرست دانشگاه بدون هیچ گونه هزینه مالی جهت احداث مجتمع دانشگاهی و اخذ مجوز تجهیز و اجرای امور تاسیسات جهت احداث بنا و همچنین افزایش 100 درصدی رشته های دانشگاهی و چاپ صدها مقاله در نشریات داخلی و بین المللی و تجهیز و راه اندازی کتابخانه با صدها کتاب مرجع، راه اندازی واحدهای رفاهی از جمله سالن غذاخوری و نمازخانه را از جمله فعالیت های ماندگار اقبالی برشمرد.


مهدی بصیرت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز است و پیش از وی دکتر علیرضا اقبالی ریاست این مرکز آموزشی را بر عهده داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته