دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی شورای صنفی در گفت‌‎وگو با آنا خبر داد

اکران دو فیلم جدید با آغاز زمستان/ «محمد رسول‌الله» فقط در پردیس کورش روی پرده می‌رود

فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی و «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی از چهارشنبه، اول دی‌ماه وارد چرخه اکران عمومی می‌شوند.
کد خبر : 143726

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا درمورد مصوبه‌های شورا در جلسه امروز، 29 آذرماه گفت: «در جلسه امروز شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی از چهارشنبه، اول دی‌ماه در سالن‌های سینما آزادی بسته شد.


همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی بسته شد تا این فیلم از چهارشنبه، اول دی‌ماه در گروه آزاد اکران شود. از طرفی فیلم «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی هم در دیگر سالن‌ سینما آزادی و سالن‌های آزاد به اکران خود ادامه خواهد داد.


فرجی درمورد اکران «محمد رسول الله» به کارگردانی مجید مجیدی که ابتدا قرار بود فقط به مدت 7 روز و در هفته وحدت روی پرده پردیس کورش برود اما ناگهان اکرانش به 2 ماه افزایش پیدا کرد که باعث صحبت‌ها و خواسته‌های برخی تهیه‌کننده‌ها برای اکران دوباره فیلم‌شان شود گفت: «سال گذشته و پس از درخواست تهیه‌کننده «محمد رسول الله» شورا پس از بررسی به این نتیجه رسید که این فیلم را از تمام قوانین مستثنی بدارد. همچنین هر تهیه‌کننده‌ای که درخواستی دارد باید به صورت کتبی به شورا ارائه بدهد تا بررسی شود.»


سخنگوی شورای صنفی نمایش در انتها هم گفت: «فیلم «محمد رسول‌الله» در این 2 ماه فقط در پردیس کورش نمایش داده می‌شود و هیچ سالن سینمای دیگری این فیلم را نمایش نخواهد داد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته