دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1394 - 12:58
در گفت و گو با آنا:

مهدی کیانی: به خودمان باختیم/ بهتر است تیم‌های ایرانی در لیگ آسیا شرکت نکنند

کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت: دوست ندارم در مورد اشتباهات حامد لک صحبت کنم، اما همان طور که دیدید تراکتور به خودش باخت ، نه به نسف قارشی.
کد خبر : 14370

مهدی کیانیضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: در این بازی بدشانسی آوردیم درست مثل بازی با الأهلی قطر. هرچند بازیکنان تلاش خود را انجام دادند تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم ،اما با یک اشتباه فردی نتیجه بازی را به حریف واگذار کردیم تا دیگر شانسی برای صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم.


کیانی در ادامه افزود: ‌دوست ندارم در مورد عملکرد حامد لک صحبت کنم به هرحال همه دیدند که او در این بازی با اشتباه بازی کرد. بازیکنان تیم از او انتظار بیشتری دارند. با این اوضاع ترجیح می‌دهم در مورد لک بیشتر از این صحبت نکنم. هیچ دروازه بانی دوست ندارد گل بد بخورد، یا عملکردش ضعیف باشد، اما او در این مسابقات پر اشتباه ظاهر شد. فقط امیدوارم در بازی‌های لیگ بتواند اشتباهاتش را جبران کند.


کاپیتان تراکتورسازی در ادامه گفت: ‌در ۴ بازی باقی‌مانده در لیگ باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. با تمام وجود بازی کنیم. باید تمرکز لازم را در خودمان بوجود بیاوریم. من فکر می‌کنم برای جبران ناکامی‌های لیگ قهرمانان آسیا باید قهرمان لیگ شویم. راهی برای اشتباه نداریم باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم که بهترین عملکرد را در بازی‌های باقیمانده لیگ داشته باشیم.


او در مورد اینکه تراکتورسازی بازی‌های آسیایی را فدای رقابت‌های لیگ بر‌تر کرد گفت: ‌این یک واقعیت است.شاید کسی جرأت بیان آن را نداشته باشد، اما من این را می‌گویم وقتی ما با تیم‌هایی روبرو می‌شویم که از هیچ نظر قابل قیاس با هم نیستیم یک تقابل نابرابر صورت می‌گیرد، به همین دلیل ادامه دادنش سودی به حال ما نخواهد داشت. هم از نظر مالی به ما ضربه می‌زند و هم تیم ما را در رقابت‌های لیگ با خستگی روبرو می‌کند. از این گروه هم بالا می رفتیم دور بعدی حذف می شدیم. نتیجه اش فقط هزینه ای بود که روی دست باشگاه می گذاشتیم.


کیانی به امکانات تیم‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: ‌ امکانات تیم‌های آسیایی به هیچ وجه با ما قابل مقایسه نیست. واقعاً ‌از نظر نرم افزاری و سخت افزاری حتی از تیم‌های عربی هم عقب تریم. عدم برنامه ریزی تیم‌های ایرانی را با مشکل روبرو کرده است. به اعتقاد من با این شرایط در رقابت آسیایی شرکت نکنیم بهتر است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم از ۱۰۰درصد امکاناتی که تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی دارند ،تیم‌های ایرانی ۱۰ درصد هم نیستند. تیم‌های ایرانی در همه زمینه ها از علم روز دنیا عقب هستند.


او در جواب این سؤال که تیم ملی ما چطور در آسیا نتیجه می‌گیرد گفت: تیم ملی که هر ۳ روز یا ۴ روز بازی نمی‌کند. ضمن اینکه تیم ملی از تمام داشته‌های فوتبال ایران و حتی خارج از ایران بهره می‌برد. پس مقایسه کردن تیم ملی با رقابت‌های باشگاهی درست نیست.


کیانی در پایان افزود: ‌ پیشنهاد من به مسئولان تراکتورسازی این است که با تونی اولیویرا قرارداد ۵ ساله امضا کنند. او مربی‌ توانمندی است . رابطه خوبی هم با بازیکنان برقرار می‌کند، به نظر من می‌تواند به فوتبال تبریز و حتی فوتبال ایران هم کمک کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته