دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 14:57
رییس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی:

سخنرانی نتانیاهو در کنگره راه شکست ایران نیست

رئیس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو گفت: نخست‌وزیر با سخنرانی علیه ایران نمی‌تواند این کشور را شکست دهد.
کد خبر : 1437

به گزارش خبرگزاری آنا، آموس یادلین، رئیس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی که یکی از گزینه‌های بعدی وزیر جنگ این رژیم محسوب می‌شود در سخنرانی‌اش در جمع هواداران خود از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد و گفت: عملکرد نتانیاهو موجب تخریب جدی روابط میان اسراییل و آمریکا شده است.


او با اشاره به سفر قریب‌الوقوع نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن برای سخنرانی در کنگره آمریکا علیه ایران گفت: نتانیاهو نمی‌تواند با سخنرانی علیه ایران این کشور را شکست دهد بلکه باید با ایجاد روابطی مبتنی بر اعتماد با رئیس‌جمهور آمریکا این کار را انجام دهد.


یادلین تاکید کرد: اسراییل برای شکست برنامه‌ی هسته‌ای ایران باید با آمریکا همکاری کند.


رئیس پیشین سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی که رژیم مطبوعش تنها دارنده سلاح هسته‌ای در خاورمیانه است و همواره مانع نظارت بر برنامه هسته‌ای‌اش شده است در اظهارات خصمانه‌اش علیه ایران مدعی شد حرف آخر این است که ایران امروز بیش از گذشته به سلاح هسته‌ای نزدیک شده است. برنامه‌ی هسته‌ای ایران از طریق اقدامات سیاسی و عملی و با اتکا به عقل و درایت متوقف خواهد شد.


وی یاد آور شد: همکاری با آمریکا برای رسیدن به این هدف ضروری است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب