دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همراه با پژوهشگران در هفته پژوهش/ 76

کمالیان: کارنامه‎ علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان نتیجه تلاش بی‎شائبه کارکنان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کارنامه‎ی علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نتیجه تلاش بی‎شائبه کارکنان است.
کد خبر : 143644

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر واحد زاهدان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان برگزار شد از تلاش‎گران حوزهی پژوهش تشکر کرد و جلسه هفته وحدت و مصادف شدن این هفته را با هفته پژوهش تبریک گفت و افزود: هفته پژوهش در سال جاری مصادف با هفته وحدت بود که امیدواریم این ایام آغازی برای همکاری بیشتر و منسجم‎تر در میان نخبگان فرهنگی و پژوهشی باشد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: برای صعود قلل رفیع توسعه و تعالی باید روند پیشرفت فعالیت‎های پژوهشی بیش از سال‎های گذشته باشد و با سرعت بیشتری در این مسیر گام برداریم.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بیان کرد: پژوهش و اقدامات پژوهشی لازمه‎ رشد، توسعه و موجبات استقلال و خودکفایی را فراهم می‎کند، کارنامه‎ درخشان علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نشان از تلاش و کوشش، تلاش‎گران این واحد دانشگاهی است.


این مسئول دانشگاهی گسترش فعالیت‎های مرکز رشد، تجهیز و توسعه ساها و کسب رتبه‎های برتر در مسابقات و جشنواره‎های علمی و پژوهشی واحد زاهدان را قابل تقدیر دانست و گفت: جای بسی خرسندی است که توانستیم اقدامات خوب و مهمی را برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دست‎یابی به مطالبات رهبری با کمک، همراهی و حمایت مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان و مدیران استانی و همه کارکنان واحد زاهدان، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به انجام برسانیم.



در بخش دیگری از این مراسم دکتر احمد مهربان، معاون پژوهشی واحد زاهدان گزارشی از فعالیت‎ها و افتخارات کسب شده در حوزه‎ پژوهش این واحد دانشگاهی ارائه کرد و در پایان از مدیران، پژوهشگران، نخبگان و کارآفرینان برتر واحد تجلیل شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته