دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1395 - 17:07

اربعین دو شهید گمنام و کنگره 10 شهید دانشجو واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود‎

همزمان با اربعین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، کنگره ۱۰ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر ۳۰ آذر برگزار می‌شود.
کد خبر : 143462

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم کنگره ۱۰ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با حضور مردم ولایت‌مدار و خداجوی، خانواده معظم شهدا، مسئولان شهرستانی و استانی، استادان، کارکنان و دانشجویان با سخنرانی آیت‌الله معلمی امام جمعه شهرستان قائم‌شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری سه‌شنبه ۳۰ آذر ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در جوار این دو شهید گمنام در سایت مرکزی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.


واحد قائم‌شهر تنها دانشگاه استان مازندران است که ۱۰ دانشجوی شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و میزبانی دو شهید گمنام دفاع مقدس که یکی ۱۷ساله و در عملیات والفجر ۴ منطقه پنجوین و دیگری ۲۷ ساله و در عملیات والفجر ۸ منطقه‌ ام‌الرصاص به درجه شهادت نائل آمدند افتخار دیگری برای این واحد دانشگاهی است که تا همیشه در این واحد آرمیده‌اند.


پیکر این دو شهید گمنام همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بر دستان اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان تشییع و در واحد قائم‌شهر آرام گرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب