دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1395 - 10:42
در گفت‌و‌گو با آنا؛

مریم هاشمی: والیبال دانشگاه آزاد از کمبود بازیکن ضربه خورد/ بازیکن خارجی جذب می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه تیم ما با کمبود بازیکن مواجه شده که همین امر مشکلات بسیار زیادی برای ما به بار آورده است.
کد خبر : 143397

مریم هاشمی سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره شرایط تیم والیبال بانوان این دانشگاه گفت: «متاسفانه تیم والیبال دانشگاه آزاد با وجود اینکه چندین سال در لیگ حضور داشته و همیشه به دنبال بهترین نتیجه بود اما امسال شرایط خوبی ندارد و ما در هفته اول و دوم لیگ مقابل تیم های قدرتمندی چون ذوب آهن و بانک سرمایه به میدان رفتیم.»


وی افزود: «مهمترین مشکل تیم ما کمبود بازیکن است. متاسفانه بازیکن پشت خط‌زن تیم ما جدا شده و بازیکن دریافت‌کننده هم یک هفته مانده به مسابقات لیگ به ترکیب تیم اضافه شده و هنوز با بازیکنان دیگر هماهنگ نیست. به‌طور حتم اگر چهار بازیکن در اختیار داشتیم شرایط تیم ما بهتر از این بود. لیگ امسال بسیار سخت شده است و همه حریفان قدرتمند هستند، تیم ما در هفته اول و دوم با ذوب آهن و بانک سرمایه که ملی پوشان زیادی هم در اختیار دارند به میدان رفت که متاسفانه به دلیل نبود بازیکن نتوانستیم خوب بازی کنیم.»


سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد در ادامه گفت: «‌ما به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هستیم و این موضوع هم به مسئولان دانشگاه اعلام کردیم. من رزومه بازیکن خارجی را به مسئولان دانشگاه نشان داده ام و آنها هم موافقت خود را اعلام کردند اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست و امروز قرار است جواب نهایی را به من بدهند.»


هاشمی تاکید کرد: «‌امیدوارم مسئولان دانشگاه شرایط را برای ما فراهم کنند چرا که نبود بازیکن تیم ما را در ادامه رقابت ها لیگ به دردسر می اندازد. در حال حاضر لیگ بسیار سخت و نفس گیر شده است چرا که تیم ها بسیار قدرتمند کار می کنند و در همین چند هفته اخیر دیدیم که هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. تیم ما چند سال است که در رقابت های لیگ حضور دارد و همیشه برای کسب قهرمانی به میدان رفته است و تاکنون هم موفق بوده است. امیدوارم که در این مقطع مسئولان به فکر تیم ما باشند و اجازه ندهند این تیم با این همه عنوان و قهرمانی در این فصل عملکرد بدی داشته باشد. همه تلاش ما این است که در دور برگشت جبران کنیم اما به حمایت مسئولان نیاز داریم.»


سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد درباره اینکه بالاخره در لیگ امسال پلی‌آف هست یا خیر، خاطرنشان کرد: «ما درخواست پلی‌آف دادیم و فکر نمی‌کنم برگزاری مسابقات به این صورت زمان‌بر باشد. در این صورت قهرمان اصلی لیگ هم مشخص خواهد شد. امیدوارم که لیگ امسال به صورت پلی آف باشد البته با توجه به اینکه تیم ملی قرار است در رقابت‌های قهرمانی جهان حاضر شود ممکن است مدتی لیگ ما تعطیل شود که این موضوع به ضرر ما خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب