دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 16:54

کوراش کاران ایران جمعه عازم لبنان می‌شوند

تیم های ملی کوراش ایران در دو بخش مردان و زنان با ترکیبی کامل روز جمعه 5 اردیبهشت جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی بیروت می شوند.
کد خبر : 14336

به گزارش گروه ورزشی‌خبرگزاری آنا، رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا طی روزهای 5 و 6 اردیبهشت ماه به میزبانی بیروت لبنان برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان قرار است با ترکیبی کامل در دو بخش مردان و زنان در این پیکارها به روی تاتامی برود.


بر این اساس، سعید رضائیان در وزن 60- ، مصطفی دلیریان در وزن 66- کیلوگرم ، هادی قدیمی در وزن 73- کیلوگرم، الیاس علی اکبری در وزن 81- کیلوگرم، یونس ولیزاده در وزن 90- کیلوگرم ،علی محمدنیا در وزن 100- کیلوگرم و حمید قلی حسنقه در وزن 100+ کیلوگرم عازم این رقابت‌ها خواهند شد و مسئولیت هدایت آنها را رضا مهنانی و حسین علی اکبری به عنوان مربی برعهده خواهند داشت.
برای تیم بانوان هم در وزن 48- کیلوگرم طاهره آذر پیوند ، در 52- کیلوگرم لیلا چغلوند، در 57- کیلوگرم زهرا نادری، در 63- کیلوگرم، دنیا آقایی، در 70- کیلوگرم تکتم بیدل، در 78- کیلوگرم سحر چغلوند ، در 78+ کیلوگرم فاطمه برمکی به روی تاتامی می روند و مسئولیت مربیگری این تیم را راضیه سلیمی برعهده خواهد داشت. تیم ملی قرار است روز جمعه عازم بیروت شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته