دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه دیدار پرسپولیس- شهرداری ورامین؛ کاپیتانی ماهینی در حضور سیدجلال

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از باخت مقابل ذوب‌آهن در یک دیدار تدارکاتی به مصاف شهرداری ورامین رفت.
کد خبر : 143357

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:


*ترکیب تیم پرسپولیس در این بازی بر این اساس است: رادوشوویچ، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، محمد رحمتی، پال‌ یانسکی، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، رامین رضائیان، امید عالیشاه، مهدی طارمی و شهاب زاهدی.


*تیم شهرداری ورامین امروز با لباس‌های آبی آسمانی مقابل پرسپولیس یکدست قرمزپوش حاضر شد و نکته جالب توجه در مورد این تیم حضور منصور هاشمی سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس به عنوان مدیر فنی تیم شهرداری ورامین است.


*حدود 100 تماشاگر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند و بعضی از تماشاگران هم با در دست داشتن بنر وحید امیری این بازیکن را تشویق کردند.


*امید عالیشاه که در چند بازی گذشته بخاطر مصدومیت در ترکیب تیم نبود امروز با دست گچ گرفته شده برای پرسپولیس به میدان رفت.


*با وجود اینکه سیدجلال حسینی امروز در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کرد اما حسین ماهینی با عنوان کاپیتان مراسم آغازین بازی را انجام داد.


*بازی تا دقیقه 10 با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس در جریان است و تک گل سرخپوشان را در این بازی رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


*سرماى هوا باعث شده تا بیشتر بازیکنان با شلوار و گرمکن در زمین به بازى بپردازند و اینگونه از سرما فرار کنند.


*از سوى مسوولان شهردارى ورامین یه تخته فرش یادگارى براى برانکو ایوانکوویچ در نظر گرفته شد و در بین دو نیمه به سرمربى پرسپولیس اهدا شد.


*سرخپوشان در نیمه دوم با ترکیبى متفاوت به میدان رفتند و بر این اساس: ابوالفضل درویش وند، محمد انصارى، محمد آرام طبع، حامد آقایى، صادق محرمى، کمال کامیابى نیا، وحید امیرى، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، على علیپور و پریمیوف براى این تیم به میدان رفتند.


*حامد آقایى در اواسط نیمه دوم از ترکیب خارج شد و علوان زاده جانشین او شد و با ناراحتى روى نیمکت قرار گرفت.


*با خروج حامد آقایى کمال کامیابى نیا به دفاع میانى رفت و در کنار محمد انصارى حضور یافت.


*وحید امیرى موفق شد در نیمه دوم و در دقیقه ٧٣ گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند و یک دقیقه بعد این علیپور بود که با دریبل دروازه بان گل سوم این تیم را به ثمر برساند


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته