دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1395 - 13:49
سه خبر/

بازدید رئیس شورای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از پروژه‌های واحد داریون

رئیس شورای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از مراحل پیشرفت مسجد در حال ساخت و طرح‌های محوطه سازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون بازدید کرد.
کد خبر : 143305

به گزارش آنا، دکتر لیاقت در جلسه ای با هیات رئیسه واحد داریون به بررسی مشکلات پرداخت و برای بازنگری در طرح محوطه سازی دانشگاه و تسریع در پایان کارهای باقیمانده مسجد پیشنهادات لازم را ارائه کرد.


برگزاری نشست علمی بررسی ابعاد حقوقی جنایات گروه‌های تروریسمی در منطقه خاورمیانه


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون با همکاری مسئولان دانشگاه و سازمان بسیج حقوقدانان فارس اقدام به برگزاری نشست علمی بررسی ابعاد حقوقی جنایات گروه‌های تروریسمی در منطقه خاورمیانه کرد و در آن مباحثی از جمله نظارت سازمانهای بین المللی بر پدیده شوم تروریست و قوانین موجود برای محاکمه تروریست‌ها و همچنین شناخت گروه‌های تروریستی در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.


دکتر مرتضی حق‌شناس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون با تشکر از برگزاری چنین نشست‌های، موضوعاتی را در مورد شکل گیری و فعالیت وهابیون جنایتکار مورد بررسی قرار داده و چند کتاب در این مورد معرفی کرد.


فرشید حیدری مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز مطالبی از جمله سکوت مجامع بین الملل و استفاده ابزاری از تروریسم توسط شیوخ سفیه عربی و غرب را بیان کرد.


در این نشست علمی مستندی در مورد دستگیری تروریسم‌های تکفیری داعش به نمایش در آمد که در آن قدرت اطلاعاتی و تاکتیکی نیروهای امنیتی کشورمان نشان داده شد.


در ادامه نشست از سوی دکتر سید مصطفی کازرونی مسئول پژوهشی سازمان بسیج حقوقدانان شیراز توضیحاتی در رابطه با تروریسم ارائه شد.


وی خاطرنشان کرد: «نبرد‌های منطقه به طور کامل از طریق سازمان‌هایی از کشورهای عربی و غربی حمایت می‌شوند، به‌گونه‌ای که سلاح‌هایی استفاده شده در این نبرد‌ها مرتبط با صنایع اسلحه سازی کشورهای غربی بوده و استفاده از آن نیازمند آموزش‌های لازم بوده که خود نشانگر تحت حمایت بودن تروریست‌ها است. »


در پایان از زحمات سازمان‌های اطلاعاتی و نیروهای مسلح برای تامین امنیت قدردانی به عمل آمد.


کرسی آزاداندیشی با موضوع مهدویت و آخرالزمان


مراسم کرسی آزاداندیشی با موضوع مهدویت و آخرالزمان با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون برگزار شد.


مهندس سید نورالدین هاشمی از استادان واحد داریون سخنران مراسم کرسی آزاداندیشی بود و توضیحاتی را درباره موضوع بیان کرد.


در این جلسه حق شناس رئیس واحد، دکتر احمد علی ثابتان معاون واحد، خاکپور مدیریت فرهنگی، دکتر ارجمندی دبیر هم‌اندیشی اساتید واحد، جمعی از اساتید واحد و دانشجویان حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته