دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 16:01
در گفت‌و‌گو با آنا:

قلعه‌نویی: افشین قطبی افشاگری کند، حقانیت من ثابت می‌شود / 2 سال است استقلال را می‌کوبند

سر مربی استقلال گفت : تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا در بازی با پدیده هر سه امتیاز بازی را بدست آوریم.
کد خبر : 14316

امیر قلعه‌نویی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: «استقلال مثل سایر بازی‌هایی که تاکنون انجام داده است، برای پیروزی به میدان می‌آید. ما همیشه فوتبال با برنامه‌ای را بازی کرده‌ایم و همیشه هم به دنبال برد بوده‌ایم. دو سه تا مشکل از ابتدای فصل همراه ما بوده و بدون اینکه بتوانیم آنها را حل کنیم هنوز هم کنار ما هستند.»


وی ادامه داد: «هیچ وقت در زندگی ورزشی‌ام تا این اندازه با بدشانسی روبرو نشده ام. در هر صورت تمام توان خودمان را بکار می گیریم تا مقابل تیم خوب پدیده نتیجه بگیریم. پدیده از جمله تیم‌هایی است که تاکتیکی بازی می کند. مسائل روحی و روانی را علت یابی کرده‌ایم تا در بازی با پدیده با مشکلات کمتری روبه رو شویم. تیم ما عقبه تاکتیکی دارد اما متأسفانه بخاطر مسائلی که برایمان بوجود می‌آورند نتیجه دلخواه را کسب نمی کند. در ۴ بازی باقیمانده می‌توانیم با کیفیت‌تر بازی کنیم به شرط اینکه عوامل بیرونی به تیم ما ضربه ‌نزنند. »


سر مربی استقلال در ادامه افزود: «خیلی تلاش می‌کنیم تا تیم را از وضعیت فعلی خارج کنیم اما متأسفانه عواملی هستند که در کار ما مشکل ایجاد می‌کنند. شاید فکر کنید بدنبال بهانه هستم اما اصلاً‌ اینطور نیست هم من و هم استقلال مظلوم واقع شده‌ایم. کسی از ما نمی‌پرسد که پرداختی‌های بازیکنان با وجود اینکه ۴ بازی مانده تا لیگ چقدر بوده است. بازیکنان ما بین ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر دریافت نکرده‌اند. با این حال غیرتمندانه و بخاطر هواداران با تمامی مشکلات ساخته‌اند و به تیم کمک کرده‌اند. استقلال بیشتر از عوامل بیرونی ضربه می‌خورد. بازیکنان ما را دچار دوگانگی ذهنی کرده‌اند. تلاش می‌کنند تا بازیکنان را رودر روی هم و حتی رودرروی مربی قرار دهند.»


قلعه نویی به مشکلات استقلال اشاره کرد و گفت: «در تمامی اردوهایی که از ابتدای فصل داشته ایم هیچ گاه تیم ما همه بازیکنانش را در اختیار نداشته است. همیشه ۷ یا ۸ نفر بوده‌ایم. برنامه ریزی و اتفاقات بیرونی به گونه‌ای بود که به تیم ما ضربه بزند. در حقیقت‌‌ همان بلایی که سر پرسپولیس ژوزه آوردند، امسال سر استقلال آوردند. دوگانگی که در بازیکنان ما بوجود آورده‌اند باعث شده که دچار اشتباهات زیاد شویم. تیم ما از نظر تاکتیکی هیچ مشکلی ندارد و با برنامه فوتبال بازی می‌کنیم، اما اجازه نمی دهند که نتیجه بگیریم.»


سرمربی استقلال ادامه داد: «یک روزی مشخص خواهد شد که چه کسانی چه خیانتی در حق استقلال کرده‌اند. ۲ سال است که مدام استقلال را می‌کوبند، برای این تیم حاشیه درست می‌کنند، مطمئنم که یک روز دستشان رو خواهد شد. هیچگاه ماه پشت ابر نخواهد ماند یک روز هم اتفاقاتی که برای استقلال رقم زدند تا با مشکل روبروشود عیان خواهد شد. باید همه چیز را به دست زمان بسپاریم تا گذر زمان به مردم اثبات کند چه افرادی به استقلال ضربه زدند.»


قلعه نویی در پایان صحبت هایش بحث را به حذف تیم ملی از گردونه مسابقات جام ملت‌های آسیا مقابل عراق کشاند و گفت: «باخت به ضعیف‌ترین تیم ملی عراق را بعنوان غرور ملی جلوه دادند، اما وقتی که من سرمربی تیم ملی بودم و مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی باختم دیدید که چه بلایی سر من آوردند. امیدوارم که یک روز افشین قطبی سکوتش را بشکند و در مورد خیانتی که صورت گرفت صحبت کند. بگوید که شب بازی با کره جنوبی چه خیانتی به تیم ملی مملکت کردند. همان هایی که مسبب آن خیانت ها شدند 2 سال است که مدام به استقلال ضربه می زنند. اتفاق آن شب هم دقیقاً به من و استقلال ربط دارد. اگر او صحبت کند حقانیت من ثابت می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب