دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 16:28

برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی 5 استان در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر

جشنواره نشریات دانشگاهی استان های مرکزی، قم، چهارمحال و بختیاری، یزد و اصفهان به مدت ۳ روز در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 14307

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر گفت: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد هماهنگی استان اصفهان، جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های قم، مرکزی، چهار محال و بختیاری، یزد و اصفهان از تاریخ ۶ اردیبهشت لغایت ۹ اردیبهشت سال جاری در تالار دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در سه بخش نمایشگاه، برنامه‌های جانبی و بخش مسابقه برگزار می‌شود.


دکتر مهران مجلسی، نشریات دانشگاهی را یکی از ارکان مهم فعالیت‌های فرهنگی برشمرد و افزود: باورپذیری، تفکر، بحث و تبادل اطلاعات در فضای دانشگاهی ضرورتی اجتناب ناپذیر است و دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشبرد اهداف متعالی و ارتقاء شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی، اقدامات و راهبردهای خوبی تدوین و ابلاغ کرده که موجب ترغیب و تقویت روحیه همکاری و مشارکت گسترده دانشگاهیان در امور شده است.


مجلسی بیان کرد: این جشنواره باعث افزایش آگاهی، ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان برای کنکاش و پژوهش در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی می‌شود و اصحاب رسانه و نشریات نسبت به کیفی سازی آثار خود اقدام خواهند کرد.


وی ادامه داد: جشنواره با برگزاری غرفه‌ها و برپایی نمایشگاه آغاز و در طول زمان برگزاری شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از کارگاههای آموزشی و نشست‌های هم اندیشی و تخصصی بهره‌مند خواهند شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با بیان اینکه در بخش مسابقه و داوری محورهایی از قبیل سرمقاله، یادداشت، طرح و کاریکاتور، گرافیک، صفحه آرایی، مصاحبه، تیتر، گزارش، مقالات مختلف ارزیابی خواهد شد، اظهار کرد: در ۹ اردیبهشت ماه در تالار شهید آوینی با حضور مسئولان سازمان مرکزی و مدیران اجرایی استان اصفهان، رؤسای دانشگاه‌ها و ادارات و سازمان‌ها از رتبه‌های بر‌تر با لوح سپاس و تندیس جشنواره تقدیر به عمل می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب