دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1395 - 11:41
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با آنا:

فعالیت 17 هزار مهدکودک در کشور/50 مهدکودک‌ متخلف پایتخت پلمپ شدند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت 17 هزار مهدکودک تحت نظارت سازمان بهزیستی در بخش غیردولتی گفت: در 7 ماه گذشته 50 مهدکودک متخلف در شهر تهران پملپ شدند.
کد خبر : 143052

حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به فعالیت 17 هزار مهدکودک در کشور اظهار کرد: 8 هزار مرکز در مناطق حاشیه‌ای شهری و روستایی تاسیس شده و تنها 16 مهدکودک در بخش دولتی فعالیت می‌کنند و در 17‌هزار مهدکودک بخش غیردولتی حدود 120‌هزار مربی زن تحصیلکرده در رشته‌های روانشناسی، مشاوره، مددکاری و علوم‌تربیتی مشغول فعالیت در این مراکز هستند.


وی با اشاره به پلمپ 50 مهدکودک متخلف و غیرمجاز در 7 ماه گذشته در سطح شهر تهران گفت: تخلفات این مهدکودک‌ها متعدد و مختلف بوده و براساس تخلفات صورت گرفته نسبت به شناسایی و پلمپ آنها اقدام شده است.


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: تمام مهدکودک‌ها در شهرها و روستاها وظیفه دارند براساس برنامه‌های سازمان بهزیستی عمل کنند و در صورتی که قوانین تدوین شده را اجرا نکنند، ابتدا به آنان تذکر شفاهی داده می‌شود و اگر به وضعیت موجود رسیدگی نکنند، پس از ارائه اخطار کتبی مهدکودک متخلف پلمپ می‌شود.


وی یادآور شد: شهریه قانونی باید از سوی مهدکودک‌ها و براساس محتوای آموزشی سازمان بهزیستی کشور دریافت شود. مهدکودک‌ها باید براساس اعلام سازمان بهزیستی کشور از خانواده‌ها شهریه مجاز دریافت کنند و همچنین آموزش‌های خود به کودکان را نیز براساس محتوای آموزشی سازمان بهزیستی کشور قرار دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تخلف مهدکودک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته