دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1395 - 21:26
همراه با پژوهشگران در هفته پژوهش/ 57

جزییات 3 محصول رونمایی شده دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در فن بازار کشوری نمایشگاه پژوهش و فناوری

با حضور دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی از 3 محصول فناورانه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در فن بازار هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور در محل دائمی نمایشگاه ها رونمایی شد.
کد خبر : 143000

رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به رونمایی از سه محصول مراکز رشد واحدهای استان توسط ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی در فن بازار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: این محصولات شامل دستگاه عابرچاپ، رسانه آموزش آنلاین ویندی و سامانه دفاتر پیشخوان باجه است.


دکتر محمد فارسی با توجه به بازدید دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی بهه همراه مسئولان این دانشگاه از محصولات و دستاوردهای مراکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد: ریاست دانشگاه در بازدید و رونمایی از محصولات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران عنوان کردند: «خوشبختانه اکثر محصولات در حوزه نرم افزار بسیار شگفت انگیز و کاربردی بودند که هریک از آنها می تواند حلقه ای از وابستگی کشور را آزاد سازد.»


فارسی با بیان اینکه دستگاه چاپ اتومات عابرچاپ جایگزینی مناسب برای انتشارات دانشگاهها و سازمانها و ادارات است ادامه داد: این دستگاه دارای قابلیتهائی همچون فروش کاغذ سفید، فتوکپی از اسناد و جزوات، چاپ اسناد متنی با پسوندهای PDF-DOC-PPT و... از طریق حافظه فلش، فرم های آماده سازمانی و چاپ اسناد آپلود شده در وب سایت WWW.ABERCHAP.COM توسط کاربر را داراست.دستگاه عابرچاپ با توجه به وجود رابط کاربری بسیار ساده، امکان استفاده توسط تمامی افراد بویژه افراد مبتدی و غیر متخصص را فراهم می کند.


وی در توضیح رسانه آموزش ویندی نیز اظهار کرد: سامانه آموزش آنلاین ویندی(WWW.VINDI.IR) با هدف رشد مهارت ها و تخصص های مورد نیاز جامعه ایجاد شده است. این رسانه آموزشی جامع برای یادگیری و آموزش به صورت آنلاین است که با هدف توسعه کارآفرینی و اتصال عموم افراد جامعه با متخصصان و افراد با تجربه ایجاد گردید. کاربران می توانند لیست آموزش های تخصصی و مورد نیاز خود را در این سامانه جستجو و مشاهده و نسبت به خرید آموزش ها به صورت آنلاین از طریق بستر اینترنت اقدام و در هر زمان آموزش را مشاهده کنند.


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در توصیف سومین محصول رونمایی شده در این نمایشگاه، سامانه ی یکپارچه ی خدمات دفاتر پیشخوان با نام باجه (WWW.BAJEE.IR) عنوان کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمات B2B با دریافت خدمات از سازمانها و شرکت های خصوصی و ایجاد بستر مناسب برای ارائه ی یکپارچه ی آن خدمات به بستر جامعه از طریق جامعه ی بزرگ دفاتر پیشخوان کشور اقدام می نماید. این سامانه بعنوان اولین و تنها سامانه ی دارای مجوز رسمی فعالیت بوده و قابلیت ارائه ی خدمات سازمانها و ادارات در همه شهرها و روستاهای ایران توسط 14000 دفتر طرف قرارداد با سامانه را داراست.


فارسی با توجه به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان افزود: یکی از اهداف مرکز رشد ایجاد اعتماد به نفس و انگیزه به دانشجویان برای روبرو شدن با دنیای پس از فارغ التحصیلی و محیط کسب و کار است و مرکز رشد را به عنوان یکی از حامیان اصلی افرادی دانست که ایده یا طرحی دارند و دوست دارند آن را به ثروت تبدیل کرده یا به انبوه سازی برسانند.


به گزارش آنا، هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تا روز یکشنبه 28 اذر جاری در محل نمایشگاهای بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته