دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1395 - 15:52

اقامه نماز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

به مناسبت گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، نماز عبادی –سیاسی این هفته شهرستان بافق در مسجد ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی، اقامه شد.
کد خبر : 142980

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق در این مراسم با اشاره به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه، علم و دین را دو بال برای پرواز انسان بیان کرد و وحدت حوزه و دانشگاه را از ثمرات انقلاب دانست.


سلیمانی با برشمردن پیشرفت های علمی و بخصوص دستاورهای هسته‌ای، همه این موفقیت‌ها را مرهون دانش و دینداری دانشمندان و دانشگاهیان کشور دانست.


امام جمعه بافق با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به مسئولان عراقی که بر حفظ وحدت بین اقشار مختلف و نقش سازنده دانشگاهیان تاکید کرده بودند، امنیت امروز کشور را بخاطر وحدت و همدلی همه مردم برشمرد.


سلیمانی به آزادسازی شهر حلب از دست تروریست‌های تکفیری اشاره و این مسئله را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد که کل معادلات را به هم زده است.


امام جمعه بافق، به دلیل هفته وحدت و روز وحدت حوزه و دانشگاه، خطبه اول خود را به اهمیت و ضرورت وحدت شیعه و سنی و سایر اقشار مردم اختصاص داد.


در پایان نماز جمعه این هفته نمازگزاران با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق، به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته