دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حسینی: آخرین باخت پرسپولیس یادم نیست/ امیدوارم بازیکنانم فردا لیاقت خود را نشان دهند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: آخرین باخت پرسپولیس یادم نیست.
کد خبر : 142866

به گزارش گروه ورزشی آنا،سید مجتبی حسینی، در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم. آنها تیم خوبی هستند و هفته‌ها است که نباخته‌اند. آخرین شکست آنها یادم نیست.


وی ادامه داد: مقابل تیم سازماندهی شده و با برنامه باید بازی کنیم. امیدوارم شاگردانم لیاقت خود را نشان دهند.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مصدومین و محرومین خود گفت: محروم نداریم و تنها مصدوم ما قاسم حدادی‌فر است.


حسینی عنوان کرد: بازی فردا شرایط خاصی دارد. بازی زیادی از آنها دیده‌ایم و راهکارهایی در نظر گرفته‌ایم که باید دید فردا چقدر از آنها عملیاتی می‌شود.


وی در مورد حضور تماشاگران گفت: وقتی مقابل تیم‌های قرمز و آبی بازی می‌کنیم خیلی دوست داریم که این فرهنگ جا بیفتد. وقتی خارج از تهران میزبان آنها هستیم مردم بیایند و تیم شهر خود را تشویق کنند. امیدوارم فردا هم هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور پیدا کنند و تیم خود را حمایت کنند.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: این مسابقات واقعا سخت شده و تیم‌ها خیلی حرفه‌ای کار می‌کنند. تفاوت ما با آنها در بازیکنان خارجی خوب است. آنها قبلا بازیکنان درجه 2 اروپایی می‌گرفتند اما حالا درجه یک جذب می‌کنند.


وی تاکید کرد: نباید مسابقات باشگاهی را با ملی مقایسه کنیم. در مسابقات باشگاهی تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند. امیدوارم بتوانیم با تلاشی که داریم راهی مراحل بعد شویم.


وی در پایان عنوان کرد:در طول هفته تمرینات و آنالیز خوبی کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را ترمیم کنیم و یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته