دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منصوریان: حمایت رئیس هیات‌ مدیره را داریم / اعضای هیات مدیره اگر کمک نمی کنند حداقل سکوت کنند/ یک‌ سانتی‌متر هم عقب نمی‌نشینم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حمایت رئیس هیات مدیره را داریم اما سایر اعضا را نمی‌دانم،
کد خبر : 142862

به گزارش گروه ورزشی آنا، علیرضا منصوریان پس از بازی با پدیده و برد استقلال اظهار داشت: چند بازی را جلو بودیم و خودمان مقصر بودیم، راحت می‌توانیم در هر بازی گل بزنیم، غیر از دربی در همه بازی‌ها گل زدیم، نباید راحت گل بخوریم، باید آستانه تحمل در خط دفاع بالا باشد که راحت گل نخوریم.


وی ادامه داد: امروز تیم را جوانتر کردیم و زکی‌پور و حق‌دوست را به میدان فرستادیم. در حفظ خسرو حیدری تلاش می‌کنیم و کادر پزشکی قول داد که او را زود بازگرداند و همین اتفاق هم افتاد. در بازی با تراکتور به خاطر تجربه به حیدری نیاز داشتیم. امروز هم نگران 15 دقیقه آخر بودیم چون آسیب‌ها در آن دقایق اتفاق می‌افتاد اما خوشبختانه امروز خوب سپری شد.


سرمربی استقلال گفت: پدیده خوب بازی می‌کند و می‌دانستیم که امروز کار سختی داریم. بازی آسان برای ما وجود ندارد و همه تیم‌ها به خاطر اینکه دو بازی‌شان مقابل ما و پرسپولیس پخش مستقیم می‌شود انگیزه زیادی دارد. در این مسابقات باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم.


منصوریان با اشاره به حضور هواداران گفت: دست آنها را می‌بوسم که در این هوای سرد آمدند و حمایت کردند. ما و بازیکنان داخل و کنار زمین تحرکاتی داریم، اما آنها ساکن هستند و بیشتر احساس سرما می‌کنند، امیدوارم شرمنده‌شان نشویم، اگر به روند رو به رشدی برسیم هوادار بیشتری هم می‌آید.


وی ادامه داد: اگر از صخره نفت رد شویم، 2 تا 90 دقیقه تا فینال جام حذفی داریم. نفت تیم قدرتمندی است. دایی تیم منسجمی را جمع کرده است، هم ما و هم آنها شناخت کافی از یکدیگر داریم. بازی سخت و نفس‌گیری است، اما با این انسجامی که داریم می‌توانیم نتیجه بگیریم.


سرمربی استقلال در مورد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جدال با السد و بازیکنی مانند ژاوی عنوان کرد: تا آن زمان چند مینی‌کمپ دیگر داریم، باید شرایطی را ایجاد کنیم که هوادار اعتماد کند. در سازمان لیگ هم با برانکو قرار گذاشتیم اگر به مراحل بعد صعود کردیم، آبی و قرمز را کنار بگذاریم و به اتحاد برسیم.


وی ادامه داد: به خاطر سهمیه‌های سال آینده، مهم است که به مراحل بعد صعود کنیم. احساسم بر این است که اگر از سد السد بگذریم، گروه سختی در انتظارمان است. لوکوموتیو در هر دو جام کشورش به مقام قهرمانی رسیده و سایر حریفان هم قدرتمند هستند.


منصوریان در مورد اینکه نظر هیات مدیره استقلال در مورد شما چگونه است، گفت: در فضای سختی هستیم، حمایت رئیس هیات مدیره را داریم اما سایر اعضا را نمی‌دانم، اگر می خواهند کمک کنند بسم الله وگرنه سکوت کنند. باید از این فضای آماتورگونه گذر کنیم و به جزییات نپردازیم.


سرمربی استقلال در مورد اینکه نیم‌فصل دوم چگونه خواهد بود و گفته بودید که رؤیایتان مربیگری در استقلال بوده است، عنوان کرد: خوشحالم که مردم و هواداران مرا از جنس خودشان می‌دانند، اگر رؤیای من استقلال نبود سمت مربیگری نمی‌آمدم و دنبال تجارت می‌رفتم. به خاطر استقلال آمدم و خوشحالم که این فضا را به کاپیتان سابق خودشان داده‌اند. انشاالله اگر در جام حذفی موفق باشیم، نیم فصل دوم شرایط خوبی خواهیم داشت. مطمئناً به خاطر هواداران یک سانتی‌متر هم عقب نمی‌نشینم و می‌جنگم. از حمایت افراد بیرونی هم ممنونم، اما نمی‌خواهم از آنها اسمی ببرم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب