دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیروزی شاگردان منصوریان در روز قهر هواداران؛ صعود یک پله‌ای استقلال در جدول

دیدار تیم‌های استقلال و پدیده با یک گل به سود شاگردان علیرضا منصوریان پایان یافت.
کد خبر : 142855

به گزارش گروه ورزشی آنا،دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی های تهران به پایان رسید. جابر انصاری(۶۸) برای استقلال گل زد.


در نیمه اول دو تیم فوتبال سرد و بی روحی را به نمایش گذاشتند و حتی یک موقعیت گلزنی هم ایجاد نکردند. توپ بیشتر در میانه های میدان در گردش بود و بازیکنان نمایش پراشتباهی داشتند.


در نیمه دوم هم دو تیم شرایط مشابه نیمه اول داشتند و نتوانستند تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه آزادی را راضی کنند. با این حال استقلال که میل رسیدن به گل بیشتری نسبت به پدیده داشت در دقیقه ۶۸ از معدود موقعیت هایش استفاده کرد و توسط جابر انصاری دروازه حریف را باز کرد.


بعد از این گل بازهم دو تیم نمایش سرد و کسل کننده خود را دنبال کردند و هر چند در دقایق پایانی پدیده تلاش بیشتری کرد تا به گل تساوی دست پیدا کند اما این تیم هم نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کند.


استقلال با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و فعلا در رده ششم جدول رده بندی باقی بماند.


ستقبال تماشاگران در دیدار امروز آبی‌پوشان مقابل پدیده مشهد به شکلی عجیب کاهش پیدا کرده و در هنگام آغاز بازی کمتر از هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته