دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 14:33

فرصت دانشگاه آزاد برای صدرنشینی دوباره در بسکتبال

هفته پانزدهم لیگ حرفه ای بسکتبال هم از راه رسید. در هفته جاری که فردا برگزار می‌شود تیم پتروشیمی بندر امام با قرعه استراحت روبه‌روست و 8 تیم دیگر نیز طبق برنامه با هم رقابت خواهند کرد.
کد خبر : 14284

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم بسکتبال مهران تهران در سالن آزادی مقابل شهرداری گرگان به میدان خواهد رفت. بازیکنان تیم گرگان در لیگ حرفه ای نتایج بسیار خوبی به دست آوردند و در حال حاضر نیز در جایگاه چهارم قرار دارد. در آن سوی میدان تیم مهرامی قرار دارد که هفته گذشته نتوانست مقابل تیم پالایش نفت آبادان به برتری برسد و حال برای ماندن در کرسی قهرمانی در این دیدار خانگی محکوم به پیروزی است. دیدار این دو تیم که ساعت 16:00 فردا (پنجشنبه 3 اردیبهشت) در سالن بسکتبال آزادی برگزار می شود به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش خواهد شد.


تیم دانشگاه آزاد با رفع تعلیق تیم فولاد هفت الماس قزوین این هفته میهمان این تیم خواهد بود.دانشگاه آزاد با توجه به استراحت تیم پتروشیمی بندر امام در صورت پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول رده بندی باز خواهد گشت.


ثامن مشهد در خانه مقابل پمینا اصفهان صف آرایی خواهد کرد. دیدار رفت این دو تیم با برتری پمینا خاتمه یافت. این دو تیم در جدول رده بندی هم امتیاز با هم در حال حاضر در جایگاه هفتم و هشتم قرار دارند و در پایان مسابقه جایگاه هفتم از آن تیم پیروز این دیدار خواهد بود.


صنایع پتروشیمی ماهشهر و پالایش نفت آبادان این هفته دربی خوزستانی های لیگ برتر را برگزار می کنند. تیم صنایع ماهشهر که در بازی رفت موفق به شکست حریف خود شده بود در بازی برگشت با توجه به پیروزی که پالایش نفت آبادان مقابل مهرام داشت کار راحتی برای به دست آوردن ششمین پیروزی این فصل خود در پیش نخواهد داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال لیگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته