دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه الکامپ

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 2016) صبح امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر : 142775

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، بیست و دومین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.


هدف گذاری این است که این نمایشگاه ظرف سه سال به بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه کشور تبدیل شود و امسال علاوه بر ثبت نام ۶۶۰ شرکت داخلی، شرکت‌های خارجی، استارت‌آپ‌ها و دولت الکترونیک حضور داشتند و جمع تقاضاها از ۱۰۰۰ بالا رفت.


نکته قابل توجه آن است که مساحت اختصاص یافته به الکامپ امسال با وجود درخواست ۶۰ هزار متری به ۲۳ هزار متر فضای مفید محدود شده است. این نمایشگاه در ۱۴ سالن و فضای باز موجود با حضور ۳۳۶ شرکت داخلی، ۸۶ شرکت خارجی از ۱۸ کشور و ۲۵۰ شرکت نوپا و سالن دولت تشکیل می‌شود.


در بخش خارجی و بین‌الملل سه پاویون اصلی از کشورهای چین، تایوان و کره جنوبی حضور دارند و یک هیات ۶۰ نفره از مالزی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. همچنین توافق‌نامه ای رسمی با سبیت آلمان برای الکامپ امسال منعقد خواهد شد.


نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور، از تاریخ 25 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان به این حوزه می‌توانند از ساعت 9 تا 17 به این نمایشگاه مراجعه کنند


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب