دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1395 - 10:21
در افتتاحیه نمایشگاه کتاب بوشهر؛

شهرام‌نیا: نمایشگاه های استانی فرصتی مناسب برای آشتی مردم با کتاب است

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران درمراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر گفت: «نمایشگاه های استانی فرصتی مناسب برای آشتی مردم با کتاب است.»
کد خبر : 142750

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، امیرمسعودشهرام نیا درمراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر گفت: بسیار خرسندم که درهفته وحدت شاهد افتتاح همزمان 2 نمایشگاه کتاب دراستان بوشهر و خراسان شمالی هستیم.


وی درخصوص حضورناشران شرکت کننده دریازدهمین دوره نمایشگاه کتاب بوشهر گفت: 300 ناشرازسراسرکشور درنمایشگاه حضوردارند و تجربه های قبلی برگزاری آن باعث رشد یازدهمین دوره نمایشگاه دراین شهر شده است واین به نحوی است که شاهد حضورناشران مطرح درنمایشگاه هستیم که به غنای نمایشگاه افزوده است.


شهرام نیا درادامه گفت: دراین دوره ازنمایشگاه بیش از35 هزارعنوان کتاب توسط ناشران عرضه شده است و 15 ناشر از استان نیزبه صورت مستقیم درنمایشگاه شرکت کرده اند. یارانه اختصاص یافته نیز برای این نمایشگاه 350 میلیون تومان است که از طریق بانک شهر مستقردرنمایشگاه با ارائه بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب در اختیار مردم قرار می گیرد و هماهنگی های لازم نیز به عمل آمده است تا این بن کارت ها درایام برگزاری نمایشگاه و حتی یک هفته بعد از برگزاری درتعدادی از کتاب فروشی های منتخب سطح شهر نیز اعتبارداشته باشد.


مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران درخصوص برنامه های جنبی تدارک دیده شده برای این نمایشگاه گفت: درایام برگزاری نمایشگاه بخش جنبی شاهد اجرای برنامه هایی از قبیل رونمایی کتاب، نشست های تخصصی، جشن امضاء کتاب، شب شعر و ویژه برنامه های مخصوص کودکان و نوجوانان است که امیدواریم با اجرای این برنامه ها قدم های مثبتی را درگسترش کتاب و کتاب خوانی برداریم.


یازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر از24تا29آذرماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر ازساعت 15 تا 21پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته