راهاندازی VIP ویژه کارفرمایان خوشحساب تامین اجتماعی و اصحاب رسانه
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، ناهیدحیدری، اظهار کرد: در فاز نخست این برنامه بنا بود در هر واحد تخصصی هر همکار بتواند پاسخگوی تمامی امور مربوط به آن واحد باشد، در فاز دوم واحدهای همسو با واحد موردنظر متصل میشوند و در فاز سوم قرار است هر کاربر بتواند کار تمامی شعبه را انجام دهد.
وی افزود: در حال حاضر در ابتدای اجرای فاز دوم برنامه ارائه خدمات به شیوه نوین قرار داریم و دو شعبه ٢٨ و ٦ تامین اجتماعی غرب تهران در مرحله پایلوت طرح قرار دارند.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با بیان اینکه برای ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان، طرح دیگری در دو شعبه یک و ١٧، تحت عنوان ویژهگرایی مورد بهرهبرداری قرار گرفته است، گفت: علت ارائه خدمات ویژه گرایی، توجه به کارفرمایان خوش حساب است.
وی ادامه داد: ما یک سازمان درآمد هزینهای هستیم از یک سو مطالبات را دریافت و از سوی دیگر تعهدات را پرداخت میکنیم از این رو باید میان کارفرمایان خوشحساب که سازمان را در ارائه خدمات و تعهدات به مراجعه کنندگان یاری میکنند و کارفرمایان بدحساب تفاوت وجود داشته باشد.
وی افزود: وصول به هنگام مطالبات برای سازمان تامین اجتماعی بسیار حائز اهمیت است تا بتواند خدمات خود را به هنگام، ارائه کند.
حیدری با بیان اینکه کار در واحد VIP را با ١٥٠ کارگاه آغاز و اکنون به ٧٠٠ مورد رسیده است، تصریح کرد: در واحد VIP ردیابی خدمات را نیز انجام میشود و همکارانی مستقر شدهاند که خدمات را طی تماسهای تلفنی با نمایندگان کارفرمایان دنبال و نظرات آنها را جویا میشوند. در واقع با بهرهمندی از نظرات آنها، اصلاح ارائه خدمات انجام میگیرد.
انتهای پیام/