دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی نقش بانوان در اقتصاد ملی

نمایشگاه فرهنگی و بازرگانی «نقش بانوان در اقتصاد ملی» از روز 25 آذر تا 4 دی‌ماه توسط کانون زنان بازرگان به ریاست سیده فاطمه مقیمی و با حضور برخی نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و روسای اتاق مشترک در برج میلاد برگزار می‌شود.
کد خبر : 142624

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، مراسم گشایش نمایشگاه فرهنگی و بازرگانی «نقش بانوان در اقتصاد ملی»، روز 25 آذر از ساعت 15 تا 17 در برج میلاد تهران،گالری غربی(گذرگاه) برپا خواهد شد. متولی و برگزارکننده این نمایشگاه، سیده‌فاطمه مقیمی ـ رئیس کانون زنان بازرگان تهران ـ و همچنین شرکت «دارین رسانه» به مدیریت پیمان فرونچی است. اجرای مراسم افتتاحیه را نیز مریم دل‌افکن بر عهده دارد.


در این نمایشگاه،که در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» برپا شده، تولیدکنندگان و کارآفرینان صنایع‌دستی، شرکت‌های بسته‌بندی صادراتی، تولیدکنندگان پوشاک ملی(برندهای خاص)، هنرهای دستی شامل میناکاری، زیورآلات، سفال و غیره،گالری‌های هنری و کارآفرینان اجتماعی به معرفی و عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.
نمایشگاه فرهنگی و بازرگانی «نقش بانوان در اقتصاد ملی»، 25 آذر تا ٤ دی‌ماه به مدت 10 روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب در برج میلاد تهران میزبان علاقه‌مندان به صنعت کارآفرینی، هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی است.
مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره 88839734 (دبیرخانه) تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته