دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

کفشگری: 3 امتیاز ازنان شب هم برای استقلال واجب‌تر است/ ما برای باخت به تهران نمی‌رویم

هافبک پدیده گفت: استقلال یکی از دو تیم بزرگ پایتخت و ایران است که می‌تواند برابر هر حریفی بهترین بازی‌اش را ارائه بدهد.
کد خبر : 142604

مهرداد کفشگری درخصوص احتمال بازگشتش به پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «فعلا که به صورت مستقیم با من صحبتی نشده است. حالا با جدایی احمد نوراللهی این شایعه مطرح شده ولی تا زمانی که این موضوع مستقیما به خودم گفته نشود نمی‌توانم اظهارنظری کنم. با این حال من یک پرسپولیسی‌ام و دوست دارم هر چه زودتر فرصت بازی در تیم مورد علاقه‌ام را پیدا کنم. باید ببینم در آینده چه اتفاقی برایم می‌افتد.»


او در مورد دیدار فردای تیمش با استقلال بیان کرد: «بازی سختی داریم. همانند بازی با پرسپولیس که در آن دیدار مستحق باخت نبودیم ولی بر اثر یک غفلت نتیجه را واگذار کردیم و با درسی که از آن بازی گرفتیم به مصاف استقلال می‌رویم. ما تلاش می‌کردیم که گل برتری را به پرسپولیس بزنیم و حریف هم با همان تفکر بازی می‌‌کرد. پرسپولیسی‌ها حرفه‌ای‌تر بودند و به‌ هدفی که داشتند رسیدند. حالا برای جبران برابر استقلال بازی خواهیم کرد.»


هافبک پدیده خاطرنشان کرد: «استقلال شرایط خوبی در جدول ندارد ولی تیم بسیار خوبی می‌تواند در روز بازی با ما باشد. فراموش کنیم که آنها هم برای تلافی شکست خانگی‌شان برابر تراکتورسازی به دیدار ما می‌آیند. بنابراین ما نباید نتایج این فصل استقلال را عامل ضعف این تیم بدانیم. استقلال یکی از دو تیم بزرگ پایتخت و ایران است که می‌تواند برابر هر حریفی بهترین بازی‌اش را ارائه بدهد و ما دوست نداریم به این تیم خوب اجازه دهیم تا روز آسانی را برابر ما سپری کند. شکی نیست که 3 امتیاز بازی ما با استقلال برای این تیم از نان شب هم واجب‌تر است و آنها همه تلاش خود را می‌کنند تا برنده از زمین خارج شوند.»


او درباره اینکه پدیده چقدر امید دارد تا از تهران با امتیاز به مشهد برگردد، بیان کرد: «100 درصد ما می‌‌رویم تا در تهران امتیاز بگیریم و هدف‌مان هم کسب 3 امتیاز است. همه دیدند که برابر پرسپولیس صدرنشین که در 12 بازی قبلی خود تنها 3 گل خورده بود، ما به گل رسیدیم و کلی موقعیت ایجاد کردیم. شکی نیست که این شرایط خوب را مقابل استقلال هم می‌توانیم داشته باشیم و در تهران این تیم را متوقف کنیم. ما می‌رویم تا در تهران 3 امتیاز را از استقلال بگیریم.»


کفشگری در خصوص پرداخت‌های مالی باشگاه پدیده تا اینجای فصل هم تصریح کرد: «تا اینجا که باشگاه به تعهدات خود پایبند بوده و ما به موقع پول خود را گرفته‌ایم. مشکل امکاناتی نداریم و مدیریت به‌خوبی از بازیکنان تیم حمایت کرده است. همه چیز خوب است و من مشکلی در تیم پدیده نمی‌بینم.»


وی در مورد اینکه اگر در پدیده بماند چه جایگاهی در پایان فصل برای این تیم متصور است، اظهارداشت: «ما این شانس را داریم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم. در خیلی بازی‌ها هم با بدشانسی مواجه شدیم و امتیاز از دست دادیم. الان جایگاه تیم‌ها در جدول ما کاذب است و ما این فرصت را داریم که در پایان فصل جزو 6 تیم بالای جدول قرار بگیریم و حتی برای حضور در آسیا امیدوار بمانیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته