دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مجید جلالی: برخی تیم‌ها، قصد تخریب پیکان را دارند/ 3 امتیاز بازی فردا را می‌خواهیم

سرمربی پیکان گفت:امیدوارم بازی مقابل سایپا یک دیدار سراسر دوستی و رفاقت باشد و با برگزاری یک مسابقه زیبا بتوانیم سه امتیاز را هم بگیریم.
کد خبر : 142603

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از فارس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: «احساس خوبی به این بازی دارم. آنچه بعد از سال‌ها کار کردن حساس است دیدن بازیکنان قدیمی تیمم است. این با ارزش‌ترین چیزی است که می‌بینم. چنین دیدگاهی در مورد بازیکنان سایپا و فولاد و تیم‌هایی که با آن کار کرده‌ام دارم . »


وی درباره شناختش از تیم سایپا تصریح کرد: «طبق معمول با تیمی بازی داریم که سعی می‌‌کنیم دانسته‌هایمان را از این تیم به بازیکنان انتقال دهیم و البته این کار را هم کرده‌ایم. خوشبختانه بچه‌هایم طوری تمرین می‌کنند و من را به درجه‌ای از امیدواری رساندند که اگر در برخی از تمرینات به دلیل پیچیدگی نوع تمرین کارها جلو نمی‌رود عصبانی می‌شوم چون انتظارم را بالا برده‌اند و به امید خدا فردا با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را خواهیم گرفت.امیدوارم بازی فردا یک بازی سراسر دوستی و رفاقت باشد و با انجام یک بازی زیبا بتوانیم سه امتیاز را هم بگیریم.»


جلالی در مورد وضعیت آرش برهانی و اینکه او به شرایط مورد نظرش رسیده یا نه؟ گفت: «آرش زحمت خودش را می‌کشد. 10 کیلو گرم وزن کم کرده و با کم کردن این همه وزن در چند ماه کار سختی است. وقتی او درصد چربی‌اش را از 16 به بالای 9 می‌رساند طبیعی است که به زمان نیاز دارد و اینکه با تمرینات قدرتی خودش را به شرایط مطلوب برساند.»


وی در مورد اینکه با بازیکنان پیکان شرایط حساس جدول را گوشزد کرده یا نه؟ گفت: «در هیچ مسابقه‌ای سعی نکردم آنها را برای برد هیجان زده کنم. تلاش می‌کنم آنها را برای بازی خوب به وجد بیاورم و شرایط به گونه‌ای باشد که وقتی آنها در پایان بازی به رختکن برمی‌گردند از آنچه در میدان انجام داده‌اند و بازی لذت برده باشند. این برای بازیکنان ما انگیزش بهتری است ضمن اینکه شما دیده‌ایم بازیکنان ما تا آخرین لحظه پیروزی و تلاش می‌کنند.»


وی در مورد برنامه‌هایش در نیم‌فصل دوم گفت: «آن چیزی که جزو اهداف ماست این است که امسال تیم را حفظ کنیم و به ثبات برسیم و زمینه‌های خوبی را برای آینده تیم خوب پیکان فراهم کنیم و می‌خواهیم در امتداد این اهداف حرکت کنیم. امیدوارم که در نیم‌فصل هم بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم و زیرساخت‌ها را برای این کار مهیا کنیم.»


جلالی در پاسخ به این سوال که شما صحبت از تقویت پیکان می‌کنید اما این روزها در رسانه‌ها عنوان می‌شود که سیاوش یزدانی و منشا را برخی می‌خواهند و در صورت جدایی این بازیکنان تیم شما با افت مواجه می‌شود، اظهار داشت: «من واقعا از این مسئله ناراحت هستم و این موضوع را حمله به تیم خودمان می‌دانم و هیچ توجیهی هم برای آن ندارم. در همه جای دنیا وقتی باشگاهی بازیکنی را می‌خواهد این کار قواعد خودش را دارد به این صورت که باید از راه آن باید وارد شد اما با این کارها قصد تخریب تیم ما را دارند. این قواعد رقابت خوبی نیست و همه ما این موضوع را می‌دانیم. شرایط به گونه‌ای است که همه تیم‌های لیگ باید کار کنند تا فرآورده‌های آنها به چند تیم خاص برسد و این درست نیست. اگر بازیکنی را می‌خواهند که این کار راه خود را دارد و اگر هم نمی‌خواهند تکذیب کنند. من سر تمرین که می‌آیم با بازیکنانی روبرو می‌شوم که ذهن‌آنها پراکنده است و این موضوع برای ما تخریب است و من از این مسئله ناراحت هستم.»


وی در مورد اینکه منظور شما تیم پرسپولیس است، افزود: «اسم تیمی نمی‌آورم اما هر تیمی این کار را می‌کند قصد تخریب ما را دارد. فرض کنید من از تیم مثل صبا بازیکن بخواهم و هر روز در روزنامه‌های منتسب به باشگاه خودمان نام آنها را اعلام کنم. این بازیکنان دیگر برای صبا بازیکن نمی‌شوند. اگر بازیکنی می‌خواهم باید از طریق باشگاه اقدام کنم و یا موافقت بگیرم یا قضیه منتفی شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته