دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1395 - 13:45
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده خبرداد

آغاز به کار مجمع ملی خیرین ازدواج تا پایان سال

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان اولویت اصلی این دفتر را تشکیل مجمع ملی خیرین ازدواج و راه اندازی مجامع استانی خیرین عنوان کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و استقبال خوب خیرین هم در سطح ملی و هم در استان‌ها، تا پایان امسال مجمع خیرین استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 142565

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت ورزش و جوانان، ناصر صبحی در نشست خیرین ازدواج به بیان برنامه‌ها واولویت‌های وزارت ورزش و جوانان در موضوع ازدواج پرداخت و افزود: چهار اولویت را تا پایان سال در دستور کار داریم. یکی از اولویت‌های ما توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره پیش از ازدواج است و در یک سال گذشته نیز در این زمینه پیشرفت خوبی داشته‌ایم.


وی اولویت دوم خود را آموزش‌های پیش از ازدواج دانست و گفت: به دنبال ایجاد وحدت رویه، تجمیع فعالیت‌ها و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها درباره این موضوع و تحقق آموزش پیش از ازدواج 750هزار زوج جوان هستیم. در این راستا به آموزش زوج‌هایی می‌پردازیم که در سال اول زندگی مشترک خود قرار دارند.


مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان به بیان سومین اولویت دفتر ازدواج و تعالی خانواده پرداخت و اظهارکرد: ساماندهی امور مربوط به وام ازدواج، برنامه دیگر ماست که بانک مرکزی در این زمینه همکاری خوبی دارد.همچنین در کنار ساماندهی وام ازدواج بحث تسهیلات ازدواج را پیگیری میکنیم و به این منظور هماهنگی‌هایی با تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی داشتیم و خبرهای خوشی را به زودی اعلام می‌کنیم.


وی در درباره جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان گفت: استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته و تاکنون 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است اما به دلیل کمبود اعتبارات جهت برگزاری با شکوه‌تر این جشنواره، نیاز به مشارکت خیرین داریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته