دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 14:04
رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

ایجاد مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها در سازمان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از ایجاد یک مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها در سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: هدف این مرکز جمع‌آوری اطلاعات مستند به منظور اتخاذ تصمیمات اقتصادی برای رسیدن به توانمندسازی خانوارها است.
کد خبر : 14256

به گزارش خبرنگار اجتماعی آنا، انوشیروان محسنی‌بند‌پی در نشست خبری هفته سلامت گفت: در حال حاضر واقعیت تلخی وجود دارد و آن این است که متاسفانه برخی از افراد جامعه به دلیل مشکلات متعدد اجتماعی، اقتصادی و غیره با شرایطی مواجه می‌شوند که خود را بی‌پناه احساس کرده و این پناهی که نه تنها در بعد اقتصادی بلکه در بعد عاطفی و روانی آنها نیز به شدت احساس می‌شود.


وی افزود: اگر در خانواده‌ای زن و مرد از هم جدا شوند و زن در خانواده باقی بماند شاید بتوان قوای خانواده را به همان قوت پیشین ادامه داد در حالی که اگر زن را از خانواده جدا کنیم و مرد باقی بماند، قطعا با مشکلات متعددی در خانواده روبه‌رو خواهیم شد برهمین اساس در سازمان بهزیستی باید علاوه بر مسائل و مشکلات اقتصادی، به آسیب‌های ناشی از مسائل غیراقتصادی نیز توجه کنیم.


رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه سلامت محصول مشترک همه سازمان‌هاست افزود: بهزیستی به عنوان سازمانی تخصصی در این حوزه نقش موثری دارد.


محسنی بندپی از ایجاد یک مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها در سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد یک مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها در سازمان بهزیستی هستیم که هدف آن جمع‌آوری اطلاعات مستند به منظور اتخاذ تصمیمات اقتصادی و غیره برای رسیدن به توانمندسازی خانوارها است.


رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده بالندگی‌های علمی را در این سازمان وارد کرده و به طور تخصصی‌تر خدمات خود را در سطوح فردی، خانوادگی و جمعی به مددجویان و تحت پوششان خود ارائه دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته