دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

شیشه عمر منصوریان دست پدیده/ برانکو به دنبال اولین برد مقابل ذوب‌آهن/ تراکتورسازی در فکر صدرنشینی

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.
کد خبر : 142557

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین بازی تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد است.


دو تیم که در هفته قبل برابر حریفان خودشان شکست خوردند در این دیدار به دنبال کسب پیروزی هستند. شاگردان منصوریان بعد از چند برد و امیدواری هواداران، هفته قبل در یک دیدار حساس نتیجه را به تراکتورسازان واگذار کردند و برای رهایی از فشار این شکست نیاز به 3 امتیاز مقابل پدیده دارند.


پدیده هم در بازی هفته قبل در دقایق پایانی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد تا 1 امتیاز حساس مقابل تیم صدرجدول را از دست دهد. پدیده‌ای‌ها در این هفته بخاطر فوت سرمربی رضا مهاجری سرمربی تیمشان روحیه خوبی ندارند و شاید در فکر برد مقابل استقلال هستند تا با این نتیجه مهاجری را خوشحال کنند.


دیگر بازی فردا را دو تیم گسترش فولاد و استقلال خوزستان در تبریز انجام می دهند. گسترشی‌ها در هفته‌های قبل نتایج خوبی کسب کردند و توانستند خودشان را در جدول لیگ بالا بکشند اما برخلاف آنها مدافع عنوان قهرمانی در این فصل فراز و نشیب زیادی را سپری کرد و در هفته قبل هم دربی اهواز را به فولاد واگذار کرد.


شاگردان حسین فرکی که در هفته قبل با برد در آبادان موفق شدند خودشان را از حالت بحرانی خارج کنند در این هفته میزبان همشهری خودشان پیکان هستند. تقابل مجید جلالی سرمربی فصل قبل سایپا با این تیم از نکات دیدنی این بازی است. پیکانی ها هم در هفته قبل در یک بازی پرحاشیه موفق شدند با گل دقایق پایانی از سد سیاه جامگان بگذرند و با روحیه بالایی در مقابل سایپا قرار بگیرند.


آخرین بازی روز اول هفته چهاردهم را دو تیم صبای قم و نفت تهران انجام می‌دهند. تیم صبا که بدترین فصلش را در لیگ برتر سپری می‌کند در این دیدار خانگی به دنبال کسب 3 امتیاز است تا بتواند خودش را از ته جدول نجات دهد. اما در مقابل علی دایی که در مقابل تیم فصل قبل خودش قرار می‌گیرد انگیزه بالایی دارد تا بتواند صبا را در قم شکست دهد.



ادامه بازی‌های هفته چهاردهم روز جمعه پیگیری می‌شود که در اولین بازی روز جمعه تیم تراکتورسازی تبریز ساعت 14 در تبریز از سپاهان میزبانی می‌کند. هر دو تیم در هفته قبل موفق شدند برد مهمی را کسب کنند و در این بازی هم به دنبال پیروزی مقابل یکدیگر هستند. شاگردان قلعه نویی که با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در مکان دوم جدول جای دارند امید زیادی دارند تا در این هفته صدر جدول را از سرخپوشان تهران پس بگیرند.


دومین بازی روز جمعه را دو تیم بحران زده سیاه جامگان و ماشین سازی تبریز برگزار خواهند کرد. نکته جالب توجه این بازی حضور فرهاد کاظمی در مقابل سیاه جامگان است. کاظمی که چند روز پیش روی نیمکت سیاه جامگان در لیگ شرکت می‌کرد با قبول هدایت ماشین سازی تبریز برای اولین بازی در این تیم باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.


این هفته شاهد یک دربی در جنوب کشور هستیم و آن هم بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان است. فولادی ها هفته گذشته دیگر دربی این استان را مقابل استقلالی‌ها بردند و در این بازی هم به دنبال آن هستند تا دومین برد در دربی را کسب کنند. نفتی‌ها هم که در هفته قبل در ورزشگاه خانگی مقابل ساپیپا شکست خوردند انگیزه زیادی برای این بازی دارند.


آخرین و مهمترین بازی هفته چهاردهم لیگ را دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهند کرد. دو تیم که هم اکنون در مکان اول و سوم جدول جای دارند به دنبال برد مقابل هم هستند. نکته جالب توجه این بازی این است که برانکو در لیگ برتر موفق شد همه تیم‌ها را شکست دهد اما تاکنون برابر ذوبی‌ها به پیروزی نرسید و در این هفته به دنبال اولین بردش مقابل این تیم است.


برنامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر


پنجشنبه25 آذر 95


*استقلال تهران – پدیده خراسان – ورزشگاه آزادی تهران ساعت 16:20


وحید کاظمی – علی میرزابیگی – مهدی عالیقدر – محمدرضا تارخ – ناظر: اسماعیل صفیری


*سایپا تهران – پیکان تهران – ورزشگاه پاس قوامین تهران ساعت 15:00


سیدرضا مهدوی – محمدجواد مداح – امیررضا آشورماهانی – کوپال ناظمی – ناظر: مسعود مرادی


*صبای قم – نفت تهران – ورزشگاه یادگار امام قم ساعت 15:15
شاهین حاج بابایی – سعید علی نژادیان – فرهاد مروجی – محمد ملکی – ناظر: محمدعلی فروغی


*گسترش فولاد تبریز – استقلال خوزستان– ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 14:30


مهدی مرجان زاده – آرمان اسعدی – داریوش صابر مطلق – شاهو اصلانی – ناظر: سعید بخشی زاده



جمعه 26 آذر 95


*ذوب آهن اصفهان – پرسپولیس– ورزشگاه فولادشهر صفهان ساعت 17:20


محسن ترکی – محمدرضا ابوالفضلی – علیرضا ایلدروم – پیام حیدری – ناظر: حسین عسکری


*تراکتورسازی تبریز – فولاد مبارکه سپاهان– ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت 15:15


اشکان خورشیدی – علی اکبر عظیم پور – محمدرضا مدیرروستا – علی صفایی – ناظر: جواد تقی پور


*سیاه‌جامگان مشهد – ماشین‌سازی تبریز– ورزشگاه ثامن مشهد ساعت 14:30


حسین زرگر – علی اکبر نوری – مرتضی کاظمیان – جواد محمدی – ناظر: مسعود فلاح


*فولاد خوزستان – صنعت نفت آبادان– ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 15:30


احمد صالحی – سعید قاسمی – محمد رسول ذورقی – امید سعید فر- رسول فروغی



جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته سیزدهم



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته