دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گسترش همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در راستای گسترش رشته‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی و ارائه خدمات بیمارستانی افزایش می‌یابد.
کد خبر : 142330

به گزارش خبرنگار آنا، در راستای اجرایی کردن مصوبات پانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، جلسه‌ای با حضور دکتر شهرام لک دبیر هیات امنا و رئیس این دانشگاه، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاونان وی در محل دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.


با توجه به نیاز استان خوزستان به دانش آموختگان و نیروهای متخصص در رشته‌های پزشکی و بویژه پیراپزشکی و نیز با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این راستا، گسترش رشته های پیراپزشکی در مجموعه واحدهای حائز شرایط دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.


با توجه به ظرفیت ها و نیاز استان به گسترش خدمات بیمارستانی، توافقاتی نیز برای تعامل دانشگاه آزاد اسلامی استان با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور مشارکت در ساخت بیمارستان در شهرهای اهواز، ایذه، شوشتر و گسترش خدمات کلینیکی تخصصی انجام شد.


استفاده از مجتمع آموزشی راسوند


به گزارش خبرگزاری آنا، در این جلسه که دکتر محمدرضا کمالی بانیانی رئیس واحد ایذه و دکتر مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه هم حضور داشتند برای رسیدن به تفاهم‌نامه‌های اولیه استفاده از مجتمع آموزشی راسوند گفت‌وگو شد.


پس از عقد تفاهم‌نامه صورت گرفته بین دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سیدحسن قاضی‌ زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص همکاری مشترک که می توان آن را نقطهی عطفی میان دانشگاه و وزارت بهداشت دانست، در اولین نشست مشترک، مذاکراتی بین روسای دانشگاه ایذه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای استفاده از مجتمع آمورشی راسوند در راستای توسعه آموزش پزشکی و ایجاد مجتمع درمانی صورت گرفت.


در این جلسه برای همکاری مشترک واحد دانشگاهی ایذه و شبکه بهداشت و درمان توافقاتی صورت گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته