دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 14:10
حجت الاسلام جمال‌زاده:

رشته ارشد برق و مشاوره در واحد خورموج راه‌اندازی می‌شود/ تشکیل ۳ مجمع خیرین در فارس، بوشهر و کهگیلویه

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌ بوشهر گفت: بزودی برای ایجاد رشته ارشد برق و مشاوره برای دانشگاه آزاد خورموج اقدام می‌کنیم.
کد خبر : 14232

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده در جلسه هم اندیشی روسای دانشگاه آزاد و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در شهر خورموج اظهار کرد: شهری که دانشگاه ندارد در هیچ زمینه‌ای توسعه پیدا نمی‌کند و دانشگاه زمینه توسعه همه جانبه در هر شهری است.


جمال‌زاده خاطرنشان کرد: برای توسعه دانشگاه‌های آزاد ۳ مجمع خیرین در سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد تشکیل دادیم و برای توسعه دانشگاه خورموج نیز نیاز به مساعدت خیرین است، کمبود مسجد، سالن ورزش، سالن بدنسازی و فضای سبز مناسب به چشم می‌خورد.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: در سال جاری دانشگاه آزاد قصد جذب ۵ هزار استاد و ۱۲ هزار دانشجو در مقطع دکترا دارد علاوه بر اینکه برای ایجاد رشته ارشد برق و مشاوره برای دانشگاه آزاد خورموج اقدام خواهیم کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج نیز گفت: دانشگاه آزاد واحد خورموج نخستین مرکز آموزش عالی در جنوب استان بوشهر است که در سال ۱۳۸۱ با دو رشته کار خود را آغاز کرد و اکنون با ۳۶ رشته در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی و برخورداری از یک هزار و ۲۸۰ دانشجو و فارغ التحصیلی ۱۵۰۰ دانشجو خدمات علمی ارائه می‌دهد.


علیرضا چمکوری افزود: این دانشگاه توجه ویژه‌ای به امر پژوهش داشته و در این بخش توفیقات خوبی نیز کسب کرده است و مطالعه درباره کشت داروهای گیاهی بر روی سه‌گونه گیاه دارویی انجام دادیم.


وی خاطرنشان کرد: انتشار کتاب، اینترنت وایرلس، افزایش پهنای باند و راه‌اندازی وب سایت انگلیسی دانشگاه به همراه تخصیص وام به دانشجویان و استادان و برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، علمی و اردوهای علمی بخشی از اقدامات انجام شده در این دانشگاه بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته