دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1395 - 15:37
همزمان با سفر وزیر به کرمانشاه صورت گرفت

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه+ تصاویر

همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه، دکتر محمدرضا رستمی معاون وزیر از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بازدید کرد.
کد خبر : 142249


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ همزمان با سفر دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه به منظور تجلیل از ورزشکاران کرمانشاهی رقابت‌های المپیک و پارالمپیک، محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بازدید کرد.



رستمی در حاشیه این سفر استانی علاوه بر حضور در واحد کرمانشاه و دیدار با دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بازدیدی از امکانات ورزشی این دانشگاه به عمل آورد و با گزارش رئیس دانشگاه از فعالیت‌های مربوط به امور ورزشی و دانشجویی مطلع شد.



معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان این بازدید چندساعته در یادداشتی احساس خود را از واحد کرمانشاه اینگونه بیان کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم


باعث افتخار است که در استان کرمانشاه چنین مجموعه عظیم علمی چه از نظر زیرساختی و چه از نظر نیروی انسانی متخصص و دانشجو بنا شده و به توسعه ی همه جانبه ایران عزیز کمک می نماید.


از اینکه با مدیریت گرانقدر جناب آقای دکتر قنبری در این دانشگاه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جوانان دانشجو نیز بهای ویژه ای داشته و داده شده است باعث خرسندی فراوان است.


محمد رضا رستمی 1395/09/22



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته