دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1395 - 12:47

وزیر کشور: امیدواریم شاهد دفع شر در سوریه و عراق و صلح در منطقه باشیم

وزیر کشور با بیان اینکه هیچ نیروی متخاصمی تاب مقاومت را در برابر مردم ندارد، گفت: امیدواریم با عملیات مختلف مردم خوب عراق و سوریه، از این کشورها دفع شر شود و ما شاهد امنیت و صلح پایدار در منطقه باشیم.
کد خبر : 142181

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی زنان فعال و نخبه سیاسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تاثیر سیاسی آزادسازی حلب در منطقه افزود: توفیقاتی که در سوریه و عراق در حال اتفاق است از جمله عملیات موصل و حلب نشان دهنده عزم و اراده مردم این کشورها است که خودشان در مقابل تهدیدها و تهاجمات می ایستند.


وی ادامه داد: همچنین این توفیق هلا نشان دهنده ضعف و ناتوانی تروریست ها و حامیان آنان است.


وزیر کشور همچنین گفت: ما باید به نظرات مردم احترام بگذاریم، کشورهای قدرتمند دنیا که به نوعی حامیان تروریست ها هستند و کشورهای ارتجاعی منطقه و صهیونیست ها نباید روش های دهها بار امتحان شده را باردیگر امتحان کنند.


رحمانی فضلی تاکید کرد: هیچ وقت هیچ نیروی متخاصمی در برابر مردم تاب مقاومت نخواهد داشت.


وی ادامه داد: عملیات آزادسازی حلب نشان داد که ما بازهم با توفیقاتی که توسط مردم صورت گرفته، مواجه هستیم. امیدواریم با عملیات مختلف دیگر که طراحی شده مردم خوب عراق و سوریه بتوانند دفع شر کنند و ما شاهد امنیت و صلح پایدار در منطقه باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته