دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انصراف نویسنده و کارگردان «ماه و پلنگ» از ادامه همکاری/ امینی: احساس کارگردان بودن در این مجموعه را ندارم

احمد امینى و سعید مطلبى با نگارش نامه اى به تهیه کننده و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از ادامه کار و پخش سریال «ماه و پلنگ» انصراف دادند
کد خبر : 142129

به گزارش گروه فرهنگی آنا احمد امینی، کارگردان سریال «ماه و پلنگ» و سعید مطلبی، نویسنده این مجموعه از ادامه پخش سریال‌شان از شبکه سه سیما انصراف دادند. احمد امینی درمورد این تصمیم گفت: «حس کارگردان بودن را ندارم چرا که دوستانی که در تلویزیون هستند جای نویسنده و کارگردان فکر می‌کنند و ایده‌هاشان را عملی می‌کنند. سال‌هاست با تلویزیون کار کرده‌م و اولین بار است با چنین اتفاق عجیبی مواجه می‌شوم که ناظر پخش روی ریتم سکانس، نورپردازی، حرکت دوربین، شخصیت‌پردازی و مواردی از این دست نظر داشته باشد و اتفاقا نظرش را اعمال کند.»


امینی در ادامه گفت: «آن‌چه بینندگان تماشا می‌کنند، چیزی نیست که ما به آن فکر کرده باشیم. هر شب پای تلویزیون می‌نشینم و سریال را تماشا می‌کنم و از حجم تغییرها شگفت‌زده می‌شوم.»


این کارگردان در آخر گفت: «من و سعید مطلبی، نویسنده «ماه و پلنگ» انصرف‌مان از ساخت مجموعه را با ارسال نامه‌ای به تهیه‌کننده و گروه فیلم و سریال شبکه سه اعلام کرده‌ایم چون با این وضعیت ادامه کار واقعا ممکن نیست.»


انتهای پیام/

برچسب ها: احمد امینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته