دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1395 - 11:21
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

تقویت و حمایت ایده‌های دانشگاهی و تبدیل به کالای قابل مصرف وظیفه مراکز رشد است

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد، تقویت و حمایت ایده‌های دانشگاهی و تبدیل به کالای قابل مصرف در صنعت وظیفه مراکز رشد دانشگاه‌ها دانست، گفت: «مراکز رشد  ارتباط بین محصولات علمی دانشگاه و بازار صنعت را تقویت و حمایت می کنند.»
کد خبر : 142097

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدحسین کارگر وظیفه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی را ارتباط دادن بهتر و بیشتر دانشگاه با صنعت اعلام کرد و گفت: «با تسهیلات خوبی که برای شرکت‌های مستقر در مراکز رشد در نظر گرفته شده امکان فعالیت بدون دغدغه خاطر و ورود گام به گام شرکت‌ها به بازار کسب و کار مهیا شده است.»


وی تعداد شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد را ۱۱ شرکت اعلام و بیان کرد: «از تعداد ۱۱ شرکت موجود در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد سه شرکت که در زمینه چاپ لیبل‌های هوشمند، GIs و شیمی فعالیت می‌کنند در آستانه تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان و ارائه محصولات تولیدی خود به بازار صنعت استان هستند.»


کارگر بهترین جایگاه تقویت و حمایت ایده‌های دانشگاهی را مراکز رشد دانست و اضافه کرد: «با توجه به صنعتی بودن استان یزد فرصت مناسب تولید علم به ثروت و عرضه آن در جامعه و صنعت از سوی دانشگاه آزاد اسلامی بیش از گذشته مهیا است و امیدوارم دانشگاهیان بتوانند آن را مغتنم شمرده و در این عرصه فعالیت خوبی داشته باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته