دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت

دیدار دانشگاهیان با خانواده شهید محسن خزائی دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، هیات رئیسه واحد زاهدان و مدیران بنیاد شهید و امورایثارگران استان با خانواده معظم شهید محسن خزائی دیدار و از آنان تجلیل کردند.
کد خبر : 142093

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان به مناسبت هفته وحدت به همراه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و جمعی از مدیران و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل خانواده شهید محسن خزائی، دانش‎آموخته واحد زاهدان یاد و خاطره این شهید والامقام رسانه در سوریه را گرامی داشتند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این دیدار معنوی گفت: امروز زندگی با آسایش و آرامش همه مسلمانان در مجامع اسلامی، مرهون خون پاک و ایثار و فداکاری هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‎های دینی و اسلامی، جانفشانی کردند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: خانواده‎ شهدا مایه افتخار جامعه‎ انقلاب اسلامی بوده و از بزرگترین سرمایه‎های معنوی کشور به شمار می‎روند و خدمت به این بزرگواران افتخاری بسیار بزرگ برای ما است.


کمالیان عنوان کرد: برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، حضور دانش‎آموختگانی چون این شهید والامقام، مایه فخر و مباهات است و بر خود می‎بالیم که ادامه دهنده راه سلحشورانی هستیم که آگاهانه و آزادانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و ما را به راه نورانی حق و اطاعت از ولایت رهنمون ساختند.



در پایان با اعطای هدایایی از مجاهدت‎ها و خدمات ارزنده این شهید بزرگوار تجلیل شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته