دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سردار باران چشمه: شاید برخی از بازیکنان سرباز لیگ برتر را به لیگ یک بفرستیم/ پولادی برگردد در موردش تصمیم‌گیری می‌کنیم

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: گاهی اوقات لیست تیم‌های لیگ برتری یا لیگ دسته اول پر می‌شود و ما مجبوریم خارج از قاعده بازیکن لیگ برتر را به لیگ یک و یا برعکس آن منتقل کنیم.
کد خبر : 142082

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ برتر بعضی از بازیکنان تیم های لیگ برتری در آستانه سرباز شدن قرار دارند و باید برای مدت دو فصل به تیم‌هایی که مجوز گرفتن بازیکنان سرباز دارند بروند.


سردار باران چشمه در‌ گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد آخرین وضعیت بازیکنان سرباز لیگ برتر گفت: «طبق قانون سازمان نظام وظیفه موظف است تا اسامی بازیکنان سرباز را به ما اعلام کند و ما در مورد حضور این بازیکنان در تیم های نیروهای مسلح تصمیم گیری کنیم. اما تاکنون نظام وظیفه اسامی بازیکنان سرباز را به ما اعلام نکرد تا ما در رابطه با آنها تصمیم گیری کنیم.»


وی در خصوص اینکه بازیکنان سرباز باید در کدام یک از تیم‌های نیروهای مسلح به میدان بروند بیان کرد: «در حال حاضر تراکتورسازی در لیگ برتر و تیم ملوان در لیگ دسته اول متعلق به نیروهای مسلح هستند و بازیکنان سرباز به این تیم‌ها می‌پیوندند، اما تصمیم نهایی را در مورد اینکه کدام بازیکن به کدام تیم می‌رود را تربیت بدنی نیروهای مسلح می‌گیرد. طبق برنامه بازیکن لیگ برتری باید در تیم لیگ برتری به میدان برود و همچنین بازیکنی که در لیگ دسته اول بازی می‌کند باید در تیم دسته اولی بازی کند.»


باران چشمه افزود: «اما گاهی اوقات لیست تیم‌های لیگ برتری یا لیگ دسته اول پر می‌شود و ما مجبوریم خارج از قاعده بازیکن لیگ برتر را به لیگ یک و یا برعکس آن منتقل کنیم.»


رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در مورد اتمام دوران سربازی برخی از بازیکنان لیگ برتر در پایان نیم فصل اول لیگ گفت: «بازیکنانی که دو فصل پیش برای گذراندن دوران سربازی به تیم‌های لیگ برتر رفتند مدت سربازی آنها تا پایان نیم فصل اول تمام می‌شود و می‌توانند برای آینده فوتبالی خودشان تصمیم گیری کنند. برای مثال سروش رفیعی یکی از بازیکنانی است که تا پایان نیم فصل اول مدت دوران سربازی‌اش تمام می‌شود و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.»


باران چشمه در رابطه با آخرین وضعیت مهرداد پولادی گفت: «فعلا نمی‌توانیم در مورد مهرداد پولادی اظهار نظر کنیم. این بازیکن باید به ایران برگردد تا ما بتوانیم در مورد او تصمیم‌گیری کنیم و تا زمانی که قصد بازگشت نداشته باشد نمی‌توان برایش تصمیم‌گیری کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته