دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 11:37
در گفت و گو با آنا:

کفاشیان : اهل استعفا دادن نیستم/ شنیده‌ام از اسلامیان حمایت می‌شود

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بحث استعفا را نمی دانم که چه کسانی و به چه منظوری به راه انداخته اند ، اما آنچه مسلم است بنده اهل استعفا دادن نیستم.
کد خبر : 14203

علی کفاشیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی‌ خبرگزاری آنا، در پاسخ به این سئوال که قرار است اسلامیان رییس بعدی فدراسیون شود گفت: «فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. بنده این خبر را تکذیب می کنم. ایشان برای پست نایب رییسی به فدراسیون آمده و فعلا هم در این پست خدمت می کند. البته همیشه حاشیه های زیادی برای ما به وجود می‌آورند که این هم یکی از آن حاشیه‌ها است. آمدن هر فردی به فدراسیون را نباید به این معنا تعبیر کرد که او می خواهد رییس فدراسیون فوتبال شود.»


کفاشیان در مورد حمایت یکی از مقامات ارشد دولتی از اسلامیان گفت: « از این موضوع بی اطلاعم. رییس فدراسیون را باید اهالی فوتبال و اعضای مجمع انتخاب کنند نه اینکه از جای دیگر بخواهند فشار بیاورند و رئیس فدراسیون را انتخاب کنند. البته مطالبی در این رابطه شنیده ام ولی خیلی دوست ندارم در خصوص مسائلی صحبت کنم که صحت آن برایم زیاد مسجل نیست.»


رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه از وی خواسته شده تا طی روزهای آتی از سمتش استعفاء دهد گفت: «بنده اهل استعفا دادن نیستم. اصلا این روش کار من نیست که استعفادهم. هر مدیری برای خود یکسری معیارها دارد که سعی می‌کند آنها را در دوران مدیرتی اش رعایت کند. بنده نیز اصول کاری ام را بر اساس قوائدی که به آن پایبندم بنا نهاده‌ام.»


انتهای پیام/

برچسب ها: اسلامیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته