دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1395 - 23:28

نتایج هفته هفتم لیگ برتر؛شکست دانشگاه آزاد در اراک

هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز برگزار شد که طی آن تیم دانشگاه آزاد نتوانست به پیروزی برسد.
کد خبر : 142013

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر مردان با برگزاری چهار مسابقه به پایان رسید. در سالن تختی شهر گرگان تیمهای شهرداری این شهر و پتروشیمی بندر امام به مصاف هم ر فتند که در پایان تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد با حساب 85بر81 به برتری رسیده و همچنان صدر نشین باقی بماند.


در بازی دیگر که در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار شد، تیم‌های شهرداری این شهر و دانشگاه آزاد اسلامی مقابل هم صف آرایی نمودند که دانشگاه آزاد اسلامی این بازی را با حساب 78بر67 به حریف خود واگذار کرد.


همچنین تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری کاشان در سالن 17 شهریور آبادان رویاروی هم قرار گرفتند که میزبان یعنی شاگردان حماد سامری درپایان یک بازی نزدیک مقابل حریف با انگیزه خود شهرداری کاشان با حساب 84بر82 شکست خورد.


در دیگر بازی هم که امروز زودتر از دیدارهای دیگر انجام شد تیمهای شهرداری تبریز ونیروی زمینی تهران به دیدار هم رفتند که شهرداری تبریز موفق به برد67بر60 شد.


آخرین بازی این هفته هم بین تیمهای شمیدر تهران و لوله آ اس راس ساعت 18:05 در تالار بسکتبال آزادی تهران انجام خواهد شد.نتایج هفته هفتم به شرح زیر است:


پالایش نفت آبادان 82 شهرداری کاشان 84


شهرداری اراک 78 دانشگاه آزاد اسلامی 67


شهرداری گرگان 81 پتروشیمی بندر امام 85


شهرداری تبریز 67 نیروی زمینی تهران 60


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب