دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1395 - 11:10
مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش:

100 مدرسه کشور در سطح «ممتاز» رتبه‌بندی شدند/ افزوده شدن مدارس شبانه به برنامه تعالی مدرسه

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال از حدود 7 هزار مدرسه مجری برنامه تعالی مدیریت، 100 مدرسه در سطح ممتاز رتبه بندی شدند که قرار است با اهدای تقدیرنامه و جوایز از تلاش‌های آنها قدردانی شود.
کد خبر : 141762

عظیم محبی، مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه تاکنون برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» در هفت هزار مدرسه اجرا شده است، گفت: طبق این برنامه مدارس مجری در چهار دسته موفق، پویا، ممتاز و متعالی دسته‌بندی می‌شوند.


وی افزود: برنامه تعالی مدیریت مدرسه به منظور افزایش یادگیری، فعالیت پرورشی، تربیتی-سلامت و امور اجرایی در مدارس مجری برگزار می‌شود.


محبی با توجه به اینکه سه سال از اجرای این برنامه می‌گذرد، خاطرنشان کرد: طی دو سال ابتدایی اجرایی این برنامه، مدارس به صورت داوطلب عضو شدند اما هر ساله تعدادی مدارس به مجموعه آنها افزوده می‌شود و از سال آینده مدارس شبانه نیز عضو این برنامه خواهند شد.


وی یادآور شد: امسال از حدود 7 هزار مدرسه 300 مدرسه در سطح ممتاز و متعالی معرفی شدند که با ارزیابی مجدد 100 مدرسه در سطح ممتاز انتخاب شدند که قرار است با اهدای تقدیرنامه و جوایز از تلاش‌های آنها قدردانی شود.


مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه‌ موجب ارتقاء کیفیت مدارس می‌شود و مدیران نیز انگیزه بیشتری برای تدوین برنامه‌های ارتقاء دهنده کیفیت پیدا می‌کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب