دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1395 - 09:43

سفر شمشیربازان اسلحه سابر به مکزیک با دبیر مستعفی

دو شمشیرباز اسلحه سابر کشورمان که در بازی های المپیک ریو حضور داشتند، به منظور شرکت در رقابت های جام جهانی مکزیک امشب راهی این کشور می شوند.
کد خبر : 141703

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مهر، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن دو شمشیرباز اسلحه سابر ایران که در بازی های المپیک ریو حضور داشتند، امشب راهی کشور مکزیک می شوند تا در جام جهانی این کشور شرکت کنند.


رقابت های شمشیربازی اسلحه سابر جام جهانی مکزیک از ۲۵ آذرماه در مکزیکوسیتی آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت این رقابت ها فقط در بخش انفرادی برگزار می شود.


همچون همیشه پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هدایت نمایندگان ایران در جام جهانی مکزیک را بر عهده خواهد داشت. اینبار فخری در شرایطی به وظایف خود در قالب این مسئولیت می پردازد که از دبیری فدراسیون شمشیربازی استعفا کرده است.


البته استعفای فخری اتفاق تازه ای در فدراسیون شمشیربازی نیست؛ وی که سال هاست در کنار فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مسئولیت های اجرایی فدراسیون را به عنوان دبیر انجام می دهد، بعد از المپیک ریو درخواست استعفا داده بود که ظاهرا جدیدا این موضوع توسط باقرزاده مورد موافقت قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته