دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1395 - 20:42
مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام :

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین مراکز امیدبخش و دانش افزای کشور است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اساتید ستون فقرات دانشگاه هستند و توانمندسازی آنان ارتقا سطح کمی و کیفی دانشگاه را به همراه دارد.
کد خبر : 141620

به گزارش خبرنگار آنا از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مهدی همتی در نشست نمایندگان هیات موسس و اعضای هیات عالی نظارت منطقه 5 در واحد ایلام تصریح کرد: اساتید توانمند افرادی منتقد و اصلاح‌گر هستند و در راه اهداف و برنامه های خود که ارتقای سطح کیفی دانشگاه است، هزینه پرداخت می کنند در حالی که اساتید ضعیف افرادی هستند که به دنبال مسائل شخصی و با منافع مغرضانه خود در مسیر دانشگاه و مسئولان آن سنگ اندازی می کنند.


وی بیان کرد: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی برنامه های گسترده و متنوعی برای توانمندی سازی اساتید اجرایی کرده است که می توان به طرح ضیافت اندیشه اشاره کرد که در توانمندی سازی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بسیار موثر بوده است.




مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام گفت: نهاد رهبری پشتیبان دانشگاه است و این نهاد فارغ از مسائل سیاسی در راستای توانمندسازی اساتید و کمک به دانشگاه آزاد اسلامی گام برمی دارد و تعامل همکاری و همراهی نهاد رهبری و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام کم نظیر است.


وی گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با اعتماد به نفس بالا و مثال‌زدنی پای کارهستند و این دانشگاه یکی از مهمترین مراکز امیدبخش و دانش‌زای کشور است که باید از کارکنان آن تقدیر شود.


در این نشست نماینده گان هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگان هیات عالی نظارت منطقه 5 دانشگاه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به بحث تبادل نظر در خصوص نقاط قوت، مشکلات و ارائه راهکار در این زمینه پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته