دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای طرح تامین بخاری کلاس‌های درس در سیستان و بلوچستان

طی مذاکرات صورت گرفته شرکت آسان پرداخت با خیریه باغچه مهر، این شرکت قصد دارد به عنوان یکی از حوزه‌های مسئولیت اجتماعی برای تامین بخاری کلاس‌های درس استان سیستان و بلوچستان اقدام کند.
کد خبر : 141605

به گزارش گروه اقتصادی آنا، مرکزیت طرح که با همکاری شرکت آسان پرداخت و همچنین خیریه باغچه مهر آغاز شده، استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از پهناورترین استان‌های کشور است؛ این استان مرز مشترک طولانی با همسایگان شرقی کشورمان دارد و روستاهای مرزی این خطه با توجه به شرایط گوناگون اقلیمی و جغرافیایی در محرومیت به سر می‌برند.


آسان پرداخت اعلام کرد: هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری شماره #۴۰*۷۳۳* و با کمک به خیریه باغچه مهر، جهت تامین بخاری برای کلاس‌های درس این مناطق همراه شوند. طبق اعلام روابط عمومی آسان پرداخت، لحظه به لحظه، اطلاعات اقدامات خرید بخاری و سایر موارد انجام شده در این حوزه توسط این واحد و در ارتباط با رسانه‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.


بنابر اعلام شرکت آسان پرداخت، با مشارکت مدیران و کارکنان این شرکت بخش عمده‌ای از رقم خرید این بخاری‌ها تامین شده و با توجه به موج جدید سرما که به زودی وارد کشور می‌شود، این مجموعه همه توان خود را جهت اطلاع‌رسانی و مشارکت عمومی مردم به کار می‌گیرد.


در فاصله کمتر از یک ماه این دومین اقدام صورت گرفته توسط شرکت آسان پرداخت در حوزه مسئولیت اجتماعی است؛ در ماه گذشته و همزمان با اربعین حسینی شرکت آسان پرداخت در اپلیکیشن آپ با راه‌اندازی کمپین "پیاده راه عاشقی" امکانات ویژه‌ای در اختیار زائران حرم سالار شهیدان قرار داد. یکی از بخش‌های این کمپین نایب الشهید نام داشت و مردم به نیابت از شهدای جنگ تحمیلی می‌توانستند تا با شهدا در ثواب زیارت شریک شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته