دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با هیات رئیسه به مناسبت سالروز تأسیس واحد زاهدان

در سی و چهارمین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس و اعضای هیات رئیسه این واحد دانشگاهی، در تالار علامه حلی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 141553

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کمالیان دکتر امین‎رضا کمالیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان در این نشست که با حضور دکتر محمودرضا رخشانی معاون اداری و مالی، دکتر حمیدرضا گنجعلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر احمد مهربان معاون پژوهش و فناوری، دکتر مسعود اکبری‎زاده معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر عباسعلی معین معاون پزشکی برگزار شد، گفت: در پی برنامه ششم توسعه و با توجه بر اصل ایجاد روحیه نشاط و بالندگی علمی در دانشگاه‎ها، این واحد دانشگاهی تمام تلاش خود را کرده تا شرایطی فراهم کند که دانشجویان و استادان بتوانند با نشاط، روحیه و فکر آرام به گسترش و تعمیق مسائل علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... در جامعه پرداخته و بتوانند نقش موثر و کارآمدی در توسعه و پیشرفت کشور داشته باشند.



دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته با راه‎اندازی مرکز رشد، توسعه و تجهیز آزمایشگاه‎ها و کارگاه‎های تخصصی، راه‎اندازی کلینیک سلامت فرهیختگان و توسعه بخش‎های مختلف آن و کلنگ‎زنی مرکز شفا، موفق بودیم تا مسیر دست‎یابی به موفقیت و صعود قلل مرتفع پیشرفت را هموار سازیم.


رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با هدف توسعه سطح علمی و فرهنگی منطقه بر اساس آمایش سرزمین و نیازسنجی منطقه‎ای اقدام به گسترش رشته‎های تحصیلات تکمیلی و جذب هیات علمی کرده است.


در ادامه این نشست، دانشجویان سوالات مختلفی را مطرح کردند که از سوی اعضای هیئت رئیسه پاسخ داده شد.


از مهمترین سوالات، پیشنهادات و موارد مطرح شده می توان؛ برنامه دانشگاه برای توسعه علوم پزشکی در استان، افزایش رشته‎های تحصیلات تکمیلی در بخش علوم پزشکی، رسیدگی و توجه به مسئله حجاب و عفاف، کمبود فضای فیزیکی و بودجه برای کانون‎های فرهنگی و هنری و انجمن‎های علمی دانشجویی و ... را نام برد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته