دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1395 - 14:14

تذکر نمایندگان درباره پیگیری ضرب و شتم رانندگان و بازنشستگان شرکت واحد اتوبوسرانی

ضرورت پیگیری قاطع، موثر و عاجل درباره ضرب و شتم رانندگان و بازنشستگان شرکت واحد اتوبوسرانی در تجمعی برای پیگیری مسائل صنفی و ممانعت از ورود خودروهای هوو از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی بود.
کد خبر : 141514

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اکبر رنجبر‌زاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:


قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش:لزوم پاسخگویی به آن همه مشکلات و سوالات مطرح شده در زمان تصدی فانی وزیر سابق وزارت آموزش و پرورش و همچنین موضوع پرداخت مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان و توجه به جابجایی مدیران ناکارآمد. به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: به کار گیری افراد ناکارآمد در پست ها و مقامات استانی و عدم توجه به رضایتمندی ارباب رجوع و کارمندان تحت الامر دولت.


حمیدرضا فولادگر، احمد سالک، صادق طباطبایی نژاد، جواد ابطحی، ناصر موسوی لارگانی و محسن کوهکن نمایندگان اصفهان، اردستان، خمینی شهر، فلارجان و لنجان به وزیر آموزش و پرورش: توضیح درباره برکناری مدیریت مدارس راهنمایی پسرانه و دبیرستان دخترانه سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) در اصفهان که بر خلاف ضوابط و مقررات وزارت تابعه است و موجب ایجاد نگرانی و نارضایتی دانش آموزان و اولیاء شده است.


فاطمه ذوالقدر و مصطفی ذوالقدر به اتفاق ۱۱ نماینده مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت: با توجه به سابقه حوادث جاده ای خطرناک در کشور ضروری است برای حفظ جان و مال مردم ایران اسلامی از ورود خودروی هوو که فاقد کیفیت و استانداردهای لازم است، جلوگیری شود.


علی اکبری نماینده بجنورد نماینده مانه به وزیر کار: عدم اقدام درباره مصوبه سفر استانی هیات دولت در خراسان شمالی موضوع اجرای فاز دوم پروژه پتروشیمی خراسان.


علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به وزیر کشور: بررسی علت عدم انجام تعهدات کشور برای انتقال مرکز زباله از چهاردانگه ساری، به رییس جمهور: بررسی علت سومدیریت در رسیدگی به وضعیت باغداران آسیب دیده ناشی از بارش برف اخیر در مازندران.


محمدرضا بادامچی نماینده تهران به وزیر کشور: رسیدگی فوری درباره عاملان برخوردهای خشن با دستفروش ها و کارگران شرکت واحد.


نمایندگان استان زنجان به وزیر علوم: لزوم رفع اشتباه به وجود آمده در لایحه پیشنهادی قانون بودجه ۹۶ در خصوص تنزل رتبه دانشگاه تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان به مرکز آموزش عالی.


مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی فوری به درمان ۵۰ نفر از دانش آموزان حادثه دیده راهیان نور لنگرود.


محمد فیضی نماینده اردبیل به وزیر نیرو: دلیل افزایش نرخ گاز در مناطق سردسیر.


فاطمه حسینی نماینده تهران به اتفاق ۵ نماینده به وزیر کشور: ضرورت پیگیری قاطع، موثر و عاجل درباره ضرب و شتم رانندگان و بازنشستگان شرکت واحد اتوبوسرانی در تجمعی برای پیگیری مسائل صنفی.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته