دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1395 - 13:36

نماینده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از آیت‌الله امینی عیادت کرد/ قادری: اخبار سکته ایشان صحت ندارد

حجت‌الاسلام سیدصادق قادری پس از عیادت از آیت‌الله امینی، اعلام کرد که طبق آزمایش‌های پزشک معالج،‌ احتمال سکته ایشان منتفی است و حال ایشان رو به بهبود است.
کد خبر : 141493

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق قادری از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم که پیش از ظهر امروز به نمایندگی از سوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عیادت آیت‌الله ابراهیم امینی رفت، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه حال عمومی آیت‌الله امینی خوب است و وضعیت ایشان نسبت به روز گذشته بهبود یافته است، گفت: طبق آزمایش‌های انجام شده از سوی پزشکان، احتمال سکته مغزی تقریبا به صورت کامل منتفی است و یک سری آزمایش‌های ضروری دیگر نیز به تشخیص پزشک معالج انجام شده که جواب آنها نیز منفی بوده است.


وی با اشاره به اینکه «انشاءالله آیت‌الله امینی تا فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند»، گفت: در دیداری که با آقازاده ایشان و همچنین پزشک معالج داشتم، این امید وجود داشت که حالشان رو به بهبود بوده و فردا امکان ترخیص باشد.


بر این اساس، برخی اخبار در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مبنی بر سکته آیت‌الله امینی صحت ندارد.


آیت‌الله ابراهیم امینی نماینده مردم تهران در مچلس پنجم خبرگان رهبری، شب گذشته به دلیل ضعف جسمانی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد. خبرهای اولیه حاکی از آن بود که وی سکته کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب