دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا مطرح شد؛

واکنش رئیس کانون هواداران «تراکتور سازی» به یک کلیپ: تا وقتی در ورزشگاه بودم، هیچ شعار حاشیه‌ای نشنیدم/ بعضی استقلالی‌ها هم علیه «ترک‌ها» شعار دادند

اسماعیل قلیچ خانی گفت: وقتی عده ای شعار می‌دهند، نباید آن را به پای مردم یک شهر نوشت. مثلا اگر بعضی از هواداران استقلال شعار بدی علیه ترک‌ها می‌دادند، نمی توان گفت که کل تهرانی‌ها علیه ما شعار می‌‌دهند.
کد خبر : 141446

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از بازی استقلال و تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کلیپ‌هایی در فضای مجازی پخش شد مبنی بر شعارهای حاشیه ای هواداران تراکتور که البته شایعاتی وجود دارد که این شعارها مربوط به بازی دو روز پیش دو تیم نیست و به بازی سال گذشته دو تیم برمی‌گردد.


اسماعیل قلیچ خانی رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در این باره گفت: «من روز بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه بودم و اتفاقا از ساعت 11 صبح هم به ورزشگاه رفتم، اما تا لحظه‌ای که کنار هواداران تراکتور بودم چنین شعارهایی را از آنها نشنیدم و گاهی اوقات برای رتق و فتق امور از استادیوم خارج می‌شدم و از لیدرهای تیم هم پرسیدم و آنها هم اعلام کردند که چنین شعاری را نشنیدند.»


وی ادامه داد: «هواداران تراکتور در بازی روز جمعه هیچ شعاری حاشیه‌ای سر ندادند و فقط تیم خودشان را تشویق کردند. ضمن اینکه اکثر هواداران تراکتور در بازی روز جمعه با یک بادکنک قرمز وارد ورزشگاه شدند اما در این فیلم هیچ بادکنکی دست هواداران نمی بینیم. وقتی عده ای شعار می‌دهند نباید آن را به پای مردم یک شهر نوشت. مثلا بعضی از هواداران استقلال شعار بدی علیه ترک‌ها می‌دادند نمی توان گفت که کل تهرانی‌ها علیه ما شعار می‌‌دهند.»


رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در ادامه افزود: «همه ما عاشق ایران هستیم و برای ایران خون داده‌ایم. من خودم جانباز جنگ تحمیلی هستم و اصلا با این شعارها موافق نیستم. ضمن اینکه باشگاه تراکتورسازی هم این حرکات را تایید نمی کند و اگر حرکت بدی از سوی برخی از هواداران صورت گیرد حتما با آنها برخورد خواهد کرد.»


قلیچ خانی در رابطه با کم شدن حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه‌ها نسبت به گذشته گفت: «هواداران تراکتورسازی چند سال گذشته بیشتر به ورزشگاه می‌آمدند و الان هم به خاطر برخی مسائل از جمله راحت نبودن شرایط حضورشان در ورزشگاه تماشاگران ما کمتر شده‌است. اما با نتایج خوبی که تراکتور در این فصل می‌گیرد قطعا تماشاگران هم با حضورشان در ورزشگاه از تیم محبوب خودشان حمایت می‌کنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته