دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1395 - 13:07
از سوی صندوق‌های رفاه دانشجویی

اعطای وام ودیعه مسکن به مشمولان جایزه‌های تحصلی بنیاد ملی نخبگان

بنیاد ملی نخبگان به مشمولان متاهل جایزه­‌های تحصیلی سال 96-95 وام ودیعه مسکن اعطا می‌کند.
کد خبر : 141419

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان مشمول جایزه­‌های تحصیلی سال 96-95 می­‌توانند تا 5 دی با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان به نشانی http;//soraya.bmn.ir، درخواست­‌های خود را برای بهره‌مندی از وام ودیعه مسکن، در سامانه بارگذاری کنند تا پس از بررسی، در صورت تأیید و براساس سهمیه اختصاص‌داده‌شده به دانشگاه، از این جایزه بهره‌مند شوند.


این وام به صورت قرض‌الحسنه از طریق صندوق‌های رفاه دانشجویی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سایر نهادهای مالی مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان و صرفا به دانشجویان متأهل اعطا می‌شود.


دانشجو باید متأهل باشد و لازم است درخواست بهره‌مندی از وام را به همراه تصویر صفحات شناسنامه خود و همسرش در سامانه درج کند. همچنین این وام صرفا برای اجاره منزل در شهر محل تحصیل دانشجو پرداخت می‌شود.


متقاضیان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به راهنمای اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 96-1395 (راجا) در وبگاه بنیاد ملی نخبگان یا بنیادهای نخبگان استانی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته