دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1395 - 12:39

معاون سیاسی جدید وزیر کشور: بعد از 10 سال و 20 روز به وزارت کشور دعوت شدم/ برخی می‌خواهند درباره برجام بر همان طبل قبلی خود بکوبند

معاون سیاسی وزیر کشور در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور گفت:‌ 30 آبان 85 با دوستان وزارت کشوری‌ام خداحافظی کردم و دیروز آقای رحمانی‌فضلی حکم من را صادر کردند و امروز بعد از 10 سال و 20 روز به وزارت کشور دعوت شدم.
کد خبر : 141405

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی‌‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور اظهار کرد:‌ 30 آبان 85 از این مجموعه خارج شدم و با دوستان خداحافظی کردم بعد از 10 سال و 20 روز مجددا وارد وزارت کشور شدم و آقای وزیر حکم من را دیروز امضا و صادر کردند تا بتوانم در این مجموعه و به مردم خدمت‌رسانی کنم.


وی با بیان اینکه «شرایط امروز سخت‌تر از گذشته شده است»، افزود:‌ ما کارگزاران دولت هستیم و چه افرادی که به آقای روحانی رأی دادند و چه کسانی که به ایشان رأی ندادند، آقای روحانی رئیس‌جمهور آحاد ملت است و ما باید طبق مشی، روش‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در این مسیر قدم برداریم.


احمدی تصریح کرد: بعضی‌ها می‌خواهند خط‌کشی‌هایی را برای مسئولان و سایر افراد ترسیم کنند و هر کسی که از این خط عبور کرد یکسری مسائلی را به وی نسبت دهند در حالی که این طور نیست همه ما فرزندان این ارزش‌ها هستیم.


معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه به برجام اشاره کرد و افزود: کلام رئیس‌جمهوری درباره برجام مشخص و واضح است و برخی‌ها نسبت به مسأله برجام قصد دارند بر همان طبل قبلی خود بکوبند.


وی جایگاه معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و استانداری‌ها را مهم دانست و گفت:‌ به عقیده من همه استانداران و فرمانداران باید از وظایف همه وزارتخانه‌ها آگاه و مطلع باشند.


احمدی با اشاره به اینکه «مسأله انتخابات برای همه ما مهم به شمار می‌آید»، تصریح کرد: این جانب سال 84 معاون امنیت و بازرس انتخابات بودم و در آن سال آراهایی بسیار نزدیک به هم بودند و خدا را شکر توانستم و توانستیم به وظایف خودمان عمل کنیم.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در این مراسم محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور، محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور، حسین‌ ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و سایر معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور حضور داشتند و تعدادی از معاونان، انتخاب علی‌اصغر احمدی را انتخابی شایسته و مهم تلقی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته