دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1395 - 09:08
عباسی در جلسه شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی استان ایلام تاکید کرد

هدایت بودجه به سمت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی هنری

دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، رویکرد فرهنگی این دانشگاه را کاهش هزینه‌های جاری و تمرکز اصلی بودجه به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی هنری، اجتماعی و بازارهای فن و هنر متمرکز دانست.
کد خبر : 141302

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر شهریار عباسی در نشست شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با موضوع نمایشگاه فرهنگی استان و شرکت واحدها و مراکز دانشگاهی در نمایشگاه فرهنگی تهران با توجه به برگزاری اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه با شعار دانش، فرهنگ و اقتصاد با محوریت فرهنگ بر برنامه‌ریزی واحدها و مراکز استان برای حضور در نمایشگاه تاکید کرد و خواستار ارائه و به نمایش درآمدن دستاوردهای فرهنگی و بومی محلی هر شهرستان در این نمایشگاه شد.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با توجه به تقویت نهادهای دانشجویی استادی و کارمندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی بر جلب حمایت خیران در این حوزه تاکید کرد.


رییس شورای دانشجوی فرهنگی استان ایلام نیز با تاکید بر اهمیت نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر تلاش فراگیر همه روسای واحدها و معاونان برای ارائه محصولات، تولیدات و خدمات دانشجویی و فرهنگی با محوریت دانشجویان از استان ایلام در این نمایشگاه تاکید کرد .



نصرت اله حیدری ظرفیت‌های گردشگری مذهبی، گردشگری تاریخی، هنرهای سنتی و صنایع دستی و... را از ظرفیت های موثر استان ایلام در حوزه فرهنگی دانست و خواستار حمایت روسای واحدها و مراکز از طرح‌های دانش‌بنیان فرهنگی شد.


در ادامه برای حضور فعال تر در نمایشگاه روسای واحدها و مراکز هر کدام به انعکاس دیدگاه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته