دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازی دوستانه با سوریه و کویت برنامه تیم فوتبال امید در اسفند

برنامه تیم ملی فوتبال امید کشورمان در اسفندماه سال جاری مشخص شد.
کد خبر : 1413

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، برنامه اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید در اسفندماه توسط مسئولان تیم امید اعلام شد.


تیم ملی فوتبال امید کشورمان که خود را برای حضور در مرحله انتخابی رقابت‌های المپیک ریو 2016 آماده می‌کند در اسفندماه 2 اردوی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد.


شاگردان محمد خاکپور ابتدا برای انجام دیداری دوستانه مقابل تیم ملی امید سوریه تهران را به مقصد کیش ترک می‌کنند تا در این جزیره 2 بازی دوستانه با حریف سوری برگزار کنند.


بعد از اتمام این 2 بازی ملی پوشان به تهران بازخواهند گشت تا خود را برای سفر به کویت و انجام بازی دوستانه مقابل این تیم آماده کنند.


اردوی آماده سازی امیدهای ایران از 18 تا 25 اسفند در کویت ادامه دارد و سپس ملی پوشان به تهران بازمی‌گردند تا خود تمرینات خود را برای رویارویی با حریفان در کمپ تیم‌های ملی ادامه دهند.


تیم امید کشورمان در حالی رقابت‌ خود با سایر حریفانش برای حضور در المپیک ریو را برگزار می‌کند که این تیم در گروه سوم این رقابت‌ها با عربستان، فلسطین،‌ نپال و افغانستان هم‌گروه است.


تیم ملی امید ایران 40 سال است که موفق به حضور در المپیک نشده و آخرین حضور این تیم به المپیک مونترال در سال 1976 مربوط می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته